اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه صنعتی لاوان کرمان

70 درصد نیاز صنعت برق به دژکتور تأمین شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل گروه صنعتی لاوان تابلو کرمان گفت: گروه صنعتی لاوان در حال حاضر 60 تا 70 درصد نیاز عمده صنعت برق کشور را در زمینه سکسیونر گازی و دژکتور تأمین کرده است.

70 درصد نیاز صنعت برق به دژکتور تأمین شد

علی قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در این واحد تولیدی با انجام مهندسی معکوس و بدون اینکه تحت لیسانس کشورهای دیگر باشد‌ در راستای تولید ملی گام مهمی برداشته و نیاز عمده صنعت برق کشور را رفع کرده است و هفته گذشته مسئولان این شرکت در کنفرانس شبکه‌های توزیع از دست وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توزیع توانیر لوح تقدیر و محصول برتر ایرانی را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تمام اجزای مورد نیاز برای محصولات لاوان در خود مجموعه تولید می‌شود.

قربانی عنوان کرد: در حال حاضر 400 واحد صنعتی تابلوسازی در کشور داریم، اما کلید بارز که در زمینه سکسیونرهای گازی فعال بوده، تنها واحد در کل کشور است.

وی بیان داشت: در گروه صنعتی لاوان تابلو کرمان 160 نفر در حال حاضر ‌مشغول به کار بوده که از این تعداد بیش از 50 نفر کارشناس رشته‌های مرتبط هستند.

قربانی با اشاره به تحریم بودن کشور در این زمینه گفت: ما نباید خود تحریمی داشته باشیم و باید از راه‌های مختلف فعالیت کنیم و تحریم‌ها را به صورت مختلف دور بزنیم و کشور را در پیشبرد اهدافش یاری کنیم.

مدیر‌عامل گروه صنعتی لاوان تابلو کرمان در مورد صادرات محصولات تولیدی خود بیان داشت: با توجه به اینکه تقاضای بازار داخلی ما بسیار زیاد بوده، هنوز محصولات ما صادر نشده و بیشتر در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: گروه صنعتی لاوان تابلو کرمان در زمینه تحقیقات و انجام کارهای پژوهشی برنامه‌های گسترده‌ای داشته است.

قربانی افزود: ‌یکی دیگر از تولیدات لاوان تابلو که در آینده نزدیک به بازار می‌آید، نیاز مبرم صنعت برق کشور است.

مدیر‌عامل گروه صنعتی لاوان تابلو کرمان در مورد مشکلات این واحد تولیدی گفت: در کشور باید به بخش تولید توجه بیشتری شود.

وی ابراز داشت: شرکت‌های توزیع برق در داخل کشور باید به ما اعتماد کنند، زیرا یکی از اولویت‌های اصلی ما در این واحد صنعتی، توجه به مسائل کیفی و کاهش خطا در محصولات است.

انتهایی پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول