اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

‌آبگرم خلیل‌آباد و مسیر منتهی به آبگرم معدنی احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: ‌آبگرم خلیل‌آباد و مسیر زیبای منتهی به آبگرم معدنی احیا می‌شود و در این راستا ایجاد روشنایی لازم در این محور بر زیبایی آن می‌افزاید.

‌آبگرم خلیل‌آباد و مسیر منتهی به آبگرم معدنی احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد عباسی در سفر به شهرستان خلیل‌آباد ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد و اظهار داشت: سفرهای دولت به شهرستان‌ها دارای برکات زیادی بوده که در این سفر یکصدمین سفر هیئت دولت به استان‌ها جشن گرفته می‌شود.

عباسی با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای دیگر روز به روز در حال رشد و گسترش است، ادامه داد: در ارزیابی اجمالی صورت گرفته ایران اسلامی در راستای پیشرفت‌های علمی جزء 10 کشور برتر دنیا است.

وی ‌افزود: ایران اسلامی جایگاه ممتاز خود را در جهان شناخته است و روز به روز بر توفیقات این کشور در میان سایر کشورها افزوده می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در جمع روسای ادارات شهرستان خلیل‌آباد گفت: بر اساس جمع‌ بندی انجام شده در دولت نهم و دهم صادرات از 12 میلیارد دلار قبل از سال 84 به 40 میلیارد دلار رسیده است.

وی با اعلام اینکه در بحث سفرهای هیئت دولت تاکید رئیس جمهوری این است که هیچ مصوبه‌ای از سه دوره قبلی دولت به شهرستان باقی نمانده باشد، ‌افزود: در حوزه ورزش در استان خراسان‌رضوی پروژه‌ای مصوب اجرا نشده‌ای نداریم.

پیش از سخنان نماینده اعزامی رئیس جمهور به شهرستان خلیل‌آباد،‌ حجت‌الاسلام اباصلت غفاری امام جمعه خلیل‌آباد در سخنانی به گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات دولت نهم و دهم بسیار چشمگیر و ارزشمند است اما گرانی‌های اخیر شایسته این مردم نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای خلیل آباد گفت: به تناسب جمعیت، خلیل‌آباد بیشترین شهید و سردار شهید را تقدیم انقلاب  اسلامی کرده است.

امام جمعه خلیل‌آباد به قول کمک استاندار خراسان‌رضوی در اختصاص مبلغ دو میلیارد ریال به منظور ساخت مسجد شهر خلیل‌آباد و مجموعه فعالیت‌های فرهنگی در این مسجد اشاره کرد و افزود: باوجود وعده داده شده تاکنون این موضوع عملیاتی نشده است.

غفاری از دستگاه‌های اداری خواست پیگیر پرداخت مطالبات خود به شهرداری شهر خلیل‌آباد که در راستای عمران و آبادانی شهر هزینه می‌شود، باشند.

علی اصغر مرادزاده فرماندار خلیل آباد نیز در گزارشی افزود: 80 درصد جمعیت 50 هزار نفری خلیل‌آباد دامدار و کشاورز هستند.

وی با بیان اینکه خلیل‌آباد شهر کشمش سبز قلمی است، ادامه داد: بر این اساس سالیانه 150 هزار تن انگور از سطح 6 هزار هکتار باغات این شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار خلیل‌آباد اظهار داشت: اختصاص اعتبارات در بحث ایجاد صنایع تبدیلی از نیازهای اصلی این شهرستان است. 

وی در ادامه به سرانه فضاهای ورزشی شهر خلیل‌آباد پیش از دولت نهم و دهم که 16 سانتی متر بود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی شهرستان خلیل‌آباد به بیش از یک متر مربع رسیده است و 25 هیئت ورزشی در شهرستان فعال است.

مرادزاده در گزارش خود به نیاز شهرستان و ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان اشاره کرد و افزود: با 70 درصد پیشرفت فیزیکی این بیمارستان، می‌طلبد در این سفر اعتبارات تکمیلی طرح تخصیص یابد، تا در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از این پروژه بیمارستانی باشیم.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول