اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‎های سه‎گانه گلستان:

موفقیت‎های خود را با تلاش بیشتر تداوم می‎دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس ورزش‎های سه‎گانه استان گلستان گفت: با توجه به امکانات خوبی که در اختیار ورزشکاران قرار گرفته اگر تلاش ما بیشتر شود می‎تواند دامنه موفقیت‎های ما را افزایش دهد.

موفقیت‎های خود را با تلاش بیشتر تداوم می‎دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان زهره صامتی عصر جمعه در جمع نایب رؤسای هیئت‎های ورزش‎های سه‎گانه شهرستان‎های استان اظهار داشت: ورزش‎های سه‎گانه و دوگانه استان گلستان با همکاری و مساعدت منصور خمری رئیس هیئت ورزش‎های سه‎گانه گلستان شرایط خوبی دارد و امکانات خوبی برای ورزشکاران و مربیان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: شایسته است تلاش ما بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات کشوری و حتی بین‎المللی نتیجه خوبی بگیریم و ضمن کسب افتخار برای استان قدردان زحمات رئیس هیئت ورزش‎های سه‎گانه گلستان باشیم.

مسئول ورزش‎های دوگانه استان گلستان تصریح کرد: مسابقات دوگانه استان که ویژه بانوان است در اواخر اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‎شود و نفرات برگزیده به عضویت تیم منتخب استان در خواهند آمد و به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

صامتی از نایب رؤسای هیئت‎های سه‎گانه شهرستان‎ها خواست با برگزاری مسابقات دوستانه ورزشکاران خود را در شرایط مسابقه قرار بدهند تا در روز برگزاری مسابقات استانی به لحاظ روحی و جسمی با مشکل روبه‌رو نشوند.

در پایان این جلسه خانم‎ها فاطمه حیدری از گنبدکاووس، فهیمه بارانی از گالیکش، زهرا صفری از آزادشهر و شراره قربانی از بندرترکمن با ارائه گزارشی از نحوه تمرینات ورزشکاران خود آمادگی شهرستان‎های خود را برای برگزاری مسابقات دوستانه و شرکت در مسابقات استانی اعلام کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول