اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور:

موفقیت‌های راه‌آهن شمال‌غرب مدیون همکاری بخش‌های اداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور گفت: همه موفقیت‌های راه‌آهن شمال‌غرب کشور را مدیون همکاری همه بخش‌های اداری و ستادی می‌دانم.

موفقیت‌های راه‌آهن شمال‌غرب مدیون همکاری بخش‌های اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن ماسوری ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید راه‌آهن شمال‌غرب اظهار کرد:‌ یکی از موفقیت‌های راه‌آهن شمال‌غرب کشور خارج نشدن حتی یک قطار از خط ریلی این منطقه است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته راه آهن شمال‌غرب کشور همواره مقام نخست را کسب کرده است، تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی نیز این راه آهن مقام‌های برتر را در استان در بین ارگان‌های مختلف از آن خود کرده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد همه ارگان‌های استان، راه‌آهن شمال‌غرب کشور در مبارزه با فساد و دارا بودن سلامت اداری در سال گذشته مقام نخست را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در بخش زیربنایی نیز احداث چند‌ پل زیر‌گذر در طول سه سال گذشته انجام شده است، افزود: مشارکت در احداث چند‌ پل نیز از برنامه‌های اجرا شده است.

ماسوری مشارکت در احداث پل قافلان کوه را نیز از برنامه‌های راه‌آهن شمال‌غرب کشور عنوان کرد و افزود: با عملیات انجام شده در این پل، عمر آن تا 50 سال دیگر تضمین شد.

وی با اشاره به‌ ‌بهسازی 83 کیلومتر در راه آهن شمال‌غرب کشور ادامه داد: از منطقه قروه تا کهن‌دژ این برنامه اجرایی شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور از بهسازی 50 کیلومتر از راه‌آهن شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: شش تراشه نیز برای افزایش دید و آزادسازی صورت گرفته است.

وی راه‌اندازی قطار زنجان ـ مشهد را از دیگر اقدامات این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: آزادسازی مسیر راه‌آهن شمال‌غرب به دلیل داشتن زمستان‌های سخت از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

ماسوری با اشاره به تکمیل آمفی‌تئاتر شهید مطهری این اداره‌کل گفت: تجهیز کامل سالن اجتماعات اندیشه از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی از کلنگ‌زنی ترمینال شماره دو زنجان خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه 7میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرعامل سابق اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب کشور تهیه و فیبر نوری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: توسعه شبکه اتوماسیون از دیگر فعالیت‌های انجام شده در راه‌آهن شمال‌غرب کشور است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول