اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه نوشهر بازدید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار مازندران و دیگر مسئولین از فرودگاه نوشهر بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه نوشهر بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در این بازدید که عصر امروز و با حضور مدیران کل فرودگاه و راه و شهرسازی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی همراه بود، وزیر راه ضمن بازدید از باند فرودگاه نوشهر از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد.

استاندار مازندران و مدیرکل فرودگاه‌های استان از چگونگی فعالیت و پروازهای این فرودگاه گزارش‌هایی ارائه دادند.

استاندار مازندران در این بازدید با اشاره به اینکه این فرودگاه قدیمی‌ترین فرودگاه‌های استان مازندران است، اظهار داشت: این فرودگاه نیازمند اعتبارات لازم برای تجهیز و تکمیل امکانات است.

سیدعلی‌اکبر طاهایی نبود دستگاه کمک ناوبری و برخی موانع پروازی در شهرستان چالوس را از مشکلات این فرودگاه برشمرد.

وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به اینکه باید نسبت به رفع مشکلات این فرودگاه اقدام شود تا پروازهای آن در روند مسافرت‌های مردم افزایش دهد، اظهار داشت: دستگاه DV.DIR مورد نیاز این فرودگاه تا شهریور ماه تحویل این فرودگاه خواهد شد.

علی نیکزاد ادامه داد: در خصوص تطویل باند فرودگاه نیز استانداری اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی تخصیص خواهد داد تا هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی همچنین درباره مشکلات و موانع پروازی این فرودگاه در بخش شهرستان چالوس نیز دستور بررسی سریع و چاره‌اندیشی برای خرید و رفع مشکلات را داد.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از پروژه 232 واحدی بهشت نو مسکن مهر نوشهر بازدید کرد.

در این بازدید داود ناصری پیمانکار پروژه با اشاره به اینکه یک میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات نیاز این پروژه است، گفت: در صورت تامین این میزان اعتبار به زودی آن را به اتمام می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع در حال ساخت است و 232 واحد 75 متری با تسهیلات 25 میلیون تومانی دارد.

ناصری از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این پروژه خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید نیز با اشاره به 240 هزار و 600 واحد مسکن مهر در مازندران در حال احداث است، گفت: 111 هزار و 500 واحد افتتاح شده است.

نیکزاد بیان داشت: از این تعداد 90 هزار واحد مسکن روستایی و 21 هزار و 500 واحد شهری است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 نیز 59 هزار واحد افتتاح خواهد شد که از این تعداد 17 هزار واحد روستایی و 42 هزار واحد مربوط به بافت فرسوده، شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر است.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول