به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدتقی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نصب تابلوی اطلاعرسانی روان روز دید بر سر در کیوسک تاکسیرانی مستقر در فرودگاه، درج کرایههای مصوب و استقرار نمایندهای در کیوسک از جمله مصوبات و تصمیمات تبیین شده از سوی این سازمان به تمام تاکسیداران محورهای فرودگاه ارومیه است.
وی با تشریح طرح ساماندهی تاکسیهای فرودگاه ارومیه افزود: این طرح با هدف بهبود خدماترسانی به مسافران هوایی در ارومیه آغاز شده است و در راستای اجرای هر چه مطلوب آن، تصمیمات به تمام تاکسیداران محورهای فرودگاه ارومیه ابلاغ شده است.
این مسئول گفت: رانندگان تاکسیهای مسیر فرودگاه ارومیه همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند تا شاهد بروز هیچگونه مشکلی در راستای اجرای این طرح نباشیم.
به گفته ابراهیمی رعایت نرخهای مصوب از سوی رانندگان، برگزاری کلاسهای توجیهی برای آشنایی رانندگان با اصول خدماترسانی موارد امنیتی، اخلاقی و حضور بازرسان سازمان تاکسیرانی در ساعات پروازی فرودگاه حداقل دو بار در هفته و بر خورد قاطع سازمان با متخلفان از دیگر بخشهای این طرح است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 55 دستگاه تاکسی امور حمل و نقل مسافران هوایی فرودگاه ارومیه را بر عهده دارند.
وی همچنین گفت: در 18 ماه گذشته 2 هزار و 200 پروانه تاکسیرانی به متقاضیان فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری اعطا شده است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این مدت آموزشهای لازم با رویکرد عملی در قالب 46 جلسه آموزش تصویری و توزیع جزوه شهرشناسی به رانندگان ارائه شده است.
وی اظهار داشت: در این دورههای آموزشی رانندگان با محورهایی جامعهشناسی، روانشناسی، معنویت، تاریخچه تاکسیرانی، حمل و نقل مسافر و ترافیک آشنا شدند.
به گفته این مسئول در جزوه شهرشناسی مطالبی در زمینه تاریخچه حمل و نقل در ایران، الگوی رفتاری از دیدگاه اسلام و مسئولیت اجتماعی تاکسیرانان در شهر آموزش داده شده است.
وی گفت: هدف از برگزاری این دورههای آموزشی خدماترسانی بهینه و آسان به شهروندان است که شرکتکنندگان در این دورهها پس از کسب موفقیت در آزمون پایان دوره پروانه تاکسیرانی خود را دریافت و به چرخه ناوگان حمل و نقل شهری وارد میشوند.
انتهای پیام/ش20