اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه اعلام شد؛

فراخوان زیباترین طرح برای بسته‌بندی صنایع‌دستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از همه دانشجویان و هنرمندانی که در صنایع‌دستی و بسته‌بندی آن طرح خاصی دارند، دعوت کرد برای ارائه طرح خود اقدام کنند.

فراخوان زیباترین طرح برای بسته‌بندی صنایع‌دستی

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، جلیل رحیمی اظهار کرد: به منظور ترویج و آموزش بسته‌بندی صنایع‌دستی کرمانشاه کارگاهی راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت:‌طراحی‌های صورت‌گرفته برای صنایع‌دستی این استان باید متناسب با کالاهای منتخب باشد تا میزان آسیب احتمالی وارد شده به تولیداتی که از حساسیت ویژه‌ای برخوردارند به حداقل برسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش در زمینه بسته‌بندی کالاهای رشته‌‌ گلیم‌بافی،‌ گیوه‌بافی،‌ ابزارآلات فلزی و سفال انجام خواهد شد، تصریح کرد: از تمام دانشجویان، هنرمندان و اساتیدی که در رشته‌های یاد شده طرح خاصی برای معرفی دارند دعوت می‌شود برای ارائه طرح خود اقدام کنند.

رحیمی افزود: گردهمایی برای انتخاب طرح مناسب، 16 خردادماه در آمفی‌تئاتر اداره‌‌کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از طراحان ‌می‌خواهیم برای ارائه طرح خود به معاونت صنایع‌دستی،‌ واحد توسعه و ترویج، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه برنجی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول