اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خبر داد

فراخوان حضور هنرمندان کرمانشاهی در نمایشگاه صنایع دستی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در نظردارد که نمایشگاهی از صنایع دستی کرمانشاه را در تهران و قزوین برگزار کند.

فراخوان حضور هنرمندان کرمانشاهی در نمایشگاه صنایع دستی

نصرت‌اله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان کرد: پیشینه غنی فرهنگی استان کرمانشاه زمینه‌ساز تقویت صنعت بومی استان است که در اقتصاد و اشتغال جوانان و کمک به هنرمندان صنایع دستی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی اظهار کرد: در سال جدید جدیت در آموزش بهتر صنایع دستی به منظور معرفی بیشتر صنایع دستی صورت می‌گیرد و لازم است که آموزش‌ها را با جدیت و دقت بیشتری توسعه دهیم.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه با تأکید به حفظ و توسعه و احیا بهتر هنر صنایع دستی ادامه داد: هنر صنایع دستی هم چون آینه شفافی است که حقایق ذهن را جلوه گر می‌سازد‌.

وی گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نظر دارد که نمایشگاهی از صنایع دستی کرمانشاه را در دانشگاه تربیت معلم و تهران و دانشگاه بین المللی قزوین برگزار کند.

سپهر حمایت از تولید‌، ایجاد بازار مناسب برای فروش مطابق نیاز روز جامعه جهانی نیازمند در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی‌، کمک به در آمد‌زایی صنعتگران صنایع دستی و در پایان صادرات را از اهداف بر پایی این نمایشگاه‌ها برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: بدین وسیله به اطلاع هنرمندان و صنعتگران صنایع استان می‌رسانم که در صورت تمایل برای حضور در نمایشگاه دانشگاه تربیت معلم تهران، بین المللی قزوین، نمایشگاه صنایع دستی در کنار مجموعه تاریخی جهانی بیستون و نمایشگاه صنعتی 20 خرداد‌ماه در تهران جهت ثبت‌نام به معاون صنایع دستی در خیابان آیت‌الله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه کنند.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه ادامه داد:در نمایشگاه بین‌المللی قزوین برای صنعتگران غرفه رایگان است و نمایشگاه  20خرداد‌ماه در تهران علاوه بر غرفه اسکان غذا رایگان است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول