اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت می‌گیرد

آموزش 3 هزار هنرجو صنایع دستی و هنرهای سنتی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به منظور معرفی و آشنایی قشر جوان با رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی، سه هزار هنرجو در سال 91 آموزش می‌بینند.

آموزش 3 هزار هنرجو صنایع دستی و هنرهای سنتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، اسدالله بیرانوند با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به سرعت تغییر در دنیا، آموزش یکی از ضروریات جوامع محسوب می‌شود و با آموزش صحیح و به روز می‌توان در راه رسیدن به اهداف بلندمدت زمینه‌های رشد و توسعه را فراهم کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از نیروی کار و سرمایه ایرانی افزود: طبق شعار مقام معظم رهبری برای سال 91، تمام تلاش خود را برای آموزش و کاربردی کردن صنایع دستی و هنرهای سنتی می‌کنیم و در رشته‌های مختلف صنایع دستی با برنامه‌ریزی که به عمل آمده به سه هزار هنرجو خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

بیرانوند اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی صنایع دستی، هر سال در چهار دوره سه ماهه در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که خوشبختانه سال 91 دو رشته جدید لعاب و رنگرزی سنتی نیز به آن اضافه شده است که در ترم بهار هنرجو می‌پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین عنوان کرد: با تشکیل دوره‌های آموزشی ضمن آشنا کردن قشر جوان با صنایع دستی و هنرهای سنتی به اعتلای فرهنگی و هنری کشور کمک کرده و زمینه را برای بهره‌مندی اقتصادی و اجتماعی فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول