اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

احداث کتابخانه در روستاهای بالای 1500 نفر جزو اهداف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: احداث کتابخانه عمومی در روستاهای بالای 1500 نفر جمعیت از اهداف پیش رو است.

احداث کتابخانه در روستاهای بالای 1500 نفر جزو اهداف است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاضل عبادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودرآهنگ بازدید کرد.

وی در طول این بازدید که به صورت ادواری در سطح استان صورت می‌گیرد، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل کتابخانه‌های این شهرستان قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان در طول بازدید ضمن قدردانی از مسئولان کتابخانه‌ها به خدمات‌دهی هر چه مطلوب‌تر به مراجعان و جذب بیشتر افراد جامعه به کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.

این مسئول ضمن ارزیابی رشد شاخص‌های آماری سرانه کتابخانه‌ها در کبودرآهنگ در سال 90 نسبت به سال 89 آن را مناسب خواند و اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش مسئولان و مردم شهرستان این شاخص‌ها ارتقای مناسب‌تری داشته باشد.

این شهرستان با توجه به تراکم بالای جمعیت روستایی قابلیت رشد شاخص‌های کتاب و کتابخوانی را داراست که در همین رابطه مدیرکل کتابخانه‌های استان عنوان کرد: این اداره آمادگی دارد در صورت تأمین زمین و همکاری ادارات مرتبط در روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت اقدام به ساخت کتابخانه کند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول