اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خبر داد

اعزام 20 هزار نفر از آذربایجان‌غربی به حرم امام خمینی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: 20 هزار نفر از آذربایجان‌غربی برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 20 هزار نفر از آذربایجان‌غربی به حرم امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بزرگداشت ایام رحلت امام خمینی(ره) که مقارن با حادثه خونین 15 خرداد مردم قم است فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اسلامی انقلاب به نسل جوان است.

وی افزود: مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و تبیین چگونگی شکل‌گیری آن برای جوانان و نوجوانان امروز تلاش کنند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با راهکارهای مناسبی در این راستا قدم بردارند.

فتح‌الهی از اعزام بیش از 20 هزار نفر برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: در این سفر معنوی باید حرکت‌های مردمی پرشور باشد و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: باید با هماهنگی همه دستگاه‌های مختلف اجرایی غرور ملی، عظمت و اقتدار نظام اسلامی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) به جهانیان نشان داده شود.

وی با بیان اینکه سپاه شهدا در این برنامه نقش محوری دارد اضافه کرد: سازماندهی حرکت‌های مردمی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) توسط سپاه شهدای استان شکل می‌گیرد.

فتح‌الهی با تاکید بر تقویت حرکت‌های مردمی در این مراسم بیان کرد: تقویت حرکت‌های مردمی به معنی ناتوانی دولت در اجرای این برنامه نیست بلکه دولت می‌خواهد مردم در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و پرشور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: مردم وقتی سازماندهی کار فرهنگی را به دست می گیرند تاثیرگذاری آن به مراتب بیشتر است و سبب ماندگاری و انتقال آن به نسل‌های بعدی می‌شود.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور در استان گفت: اردوهای راهیان نور حرکت عظیم مردمی است که سپاه شهدای استان در طول سالهای گذشته ابتکار عمل اعزام راهیان نور را به دست گرفته و بقیه دستگاه‌ها این مجموعه را یاری می‌کنند رسانه‌ها و مطبوعات استانی نیز باید برای پوشش کامل این اعزام‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌غربی در اعزام و برگزاری اردوی راهیان نور جزو استان‌های برتر است و این حرکت فرهنگی توسط سپاه شهدای استان جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول