اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتاب انعکاس در گنبدکاووس رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب انعکاس حاوی گزارش اقدامات و اظهارات نماینده مردم گنبدکاووس در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

کتاب انعکاس در گنبدکاووس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالله رستگار عصر امروز در مراسم رونمایی کتاب انعکاس در حضور خبرنگاران مطبوعات شرق استان گلستان با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در انعکاس واقعیت‎های جامعه گفت: اگر جامعه را با انعکاس واقعیت‎ها به سمت وظیفه‌مندی پیش ببریم موفق خواهیم بود و در این راستا باید توانمندی‎های شهرستان را زنده کرد. 

وی با تبیین مهمترین مسائل پیگیری شده در طول چهار سال گذشته اظهار داشت: گنبدکاووس قابلیت تبدیل شدن به مرکز فرهنگی استان گلستان را دارد و با پیگیری‎های انجام شده برای ارتقای مجتمع عالی به دانشگاه گنبدکاووس تحول بزرگی در عرصه آموزشی این شهرستان رقم زده شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این در حالی است که گسترش آموزش عالی در شهرستان گنبدکاووس در طول سال‎ها دچار وقفه بود اما با پیگیری‎های انجام شده دانشگاه اسلامی گنبدکاووس نیز وسعت یافت و در رشته‌های کارشناسی وکارشناسی ارشد به جذب دانشجو پرداخت و همین رویداد در دانشگاه پیام‎نور نیز رخ داد.

رستگار ایجاد دانشکده پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس را مقدمه ایجاد دانشکده پزشکی عنوان کرد و گفت: تحقق این هدف نیازمند پیگیری‎ها در مجلس نهم است.

وی با اشاره به روند راه‌آهن گنبدکاووس - گرگان یادآور شد: با توجه به ایراداتی که به روند اجرای پروژه‌های مشابه راه‌آهن در منطقه وارد است فاینانس پروژه مذکور لغو شد و با پیگیری‎های صورت گرفته مقرر شد، این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی به نتیجه برسد.

نماینده مردم گنبدکاووس در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری‎ها در آسفالت 35 روستا و طرح آبرسانی فجر نتیجه داد، به تاخیر در تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی آق‌قیه اشاره و اظهار کرد: با تلاش‎های انجام شده دولت پذیرفت که شهرستان گنبدکاووس نیاز به بیمارستان 400 تختخوابی دارد.

رستگار اضافه کرد: چهار بانده کردن مسیر آق‌قلا - گنبدکاووس از پروژه‌های نیمه‌تمام و حیاتی برای مردم منطقه است که به پیگیری‎ها در مجلس نهم برای تکمیل پروژه نیاز دارد.

ارازقلی سارلی تاریخ‎نگار ترکمن نیز با بیان اینکه کتاب انعکاس برگرفته از 5 هزار نسخه مکاتبات و پیگیری‌های عبدالله رستگار نماینده مردم گنبدکاووس در طول چهار سال کسوت نمایندگی است، هدف از چاپ این کتاب را اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص پیگیری‎های انجام شده و استفاده از تجربیات نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی دانست.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول