اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 1390

اعتبار تعمیر کتابخانه‌های فریدن 40 میلیون تومان بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: در سال گذشته 40 میلیون تومان اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان فریدن بوده است.

اعتبار تعمیر کتابخانه‌های فریدن 40 میلیون تومان بود

غلامرضا یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به رشد پنج درصدی بودجه تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های فریدن بیان داشت: در سال 89، 8 میلیون تومان اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان فریدن بوده که این رقم در سال 90 به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: این مبلغ غیر از 50 میلیون تومان بودجه خرید کتاب بوده که این مبلغ هم نسبت به سال 89 رشد پنج برابری داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان طرح کتاب من را طرح مخاطب‌محور بیان کرده و تاکید کرد: بیش از 3 هزار عنوان کتاب از طریق سامانه ملی درخواست ثبت شده است و این کتاب‌ها نیز با مبلغی در حدود 10 میلیون تومان در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.

وی به افتتاح کتابخانه امام صادق(ع) در شهر درچه اصفهان در آینده نزدیک توسط استاندار اصفهان اشاره کرد و افزود: این کتابخانه به همت شهرداری درچه و با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان ساخته و تحویل اداره‌کل کتابخانه‌های استان اصفهان شد.

یاوری در خاتمه به رشد 65 درصدی در ارتباط با نیم درصد تکلیفی شهرداری‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 88 کل نیم درصد 400 میلیون تومان و در سال 90 به 670 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و انتظار داریم که این مبلغ در سال جدید به 800 میلیون تومان برسد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول