اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران:

صندوق توسعه حمایت از کشاورزی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران گفت: صندوق توسعه حمایت از کشاورزی در کشور ایجاد شود.

صندوق توسعه حمایت از کشاورزی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری منوچهر بحری صبح امروز در همایش دامداران سراسر کشور در پلاژ وزارت کشور در ساری اظهار داشت: صندوق توسعه حمایت از کشاورزی در کشور ایجاد شود و این صندوق نیاز به 1.5 میلیارد تومان سرمایه در گردش دارد.

وی در ادامه به اجرای طرح اصلاح ساختار در بخش دامی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای کامل اصلاح ساختار در بخش دامی نیاز به تامین اعتبار مالی داریم.

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران در ادامه خواستار رفع خلأ قانونی تولید تا مصرف نهاده‌های دامی شد و خاطر نشان کرد: دو نرخی بودن قیمت گوشت در تهران و مازندران هیچ ارتباطی به تولیدکننده ندارد و این خلأ قانونی باید توسط دستگاه‌های نظارتی رفع شود.

این مسئول با اعلام افزایش تولید نهادهای دامی از اواخر سال گذشته تاکنون بیان داشت: به تبع افزایش نهادهای دامی با کاهش تولید مواجه بودیم که برای پرکردن خلأ تولید نیاز به حمایت دولت در این بخش داریم.

مدیرعامل اتحادیه دامداران مازندران با اشاره به تخصصی بودن کادر فنی دامداران مازندران یادآور شد: 70 درصد کادر فنی دامداران مازندران تحصیل‌کرده هستند و برای ارتقای تولید نیاز به ابزار و حمایت دولت داریم.

وی با بیان وجود 8 میلیون و 500 هزار رأس واحد دامی در مازندران گفت: 70 درصد مازندران پوشیده از جنگل و منابع طبیعی است و این ظرفیت مناسبی برای تولید دام است.

بحری در پایان تاکید کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه ما کاهش قیمت هزینه‌های تولید شیر و گوشت است و یکی از سیاست‌گذاری‌هایی است که برای تولید شیر و گوشت باید منجر به کاهش هزینه‌های تولید شیر و گوشت در کشور شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول