اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

پشتیبانی ملت از جبهه، در وحدت نیروهای مسلح موثر بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سابق سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همدلی و همفکری ملت در پشتیبانی از جبهه در وحدت نیروهای مسلح موثر بود.

پشتیبانی ملت از جبهه، در وحدت نیروهای مسلح موثر بود

سعید نقی‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه سوم خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر دارای تحلیل‌هایی به اندازه دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس و حملات غافلگیرکننده رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در هیچ تحلیل و محاسبه ظاهری جهان نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه مواضع و استحکامات ارتش بعثی عراق در دوران دفاع مقدس به قدری دقیق و حساب شده بود که با تئوری‌های نظامی جهان قابل نفوذ و شکست نبود، تصریح کرد: حجم انبوه نیروهای دشمن برای دفاع از خرمشهر و استفاده از نیروهای زبده با فکر و اندیشه و محاسبات نظامی برای دفاع از خرمشهر تصور آزاد‌سازی خرمشهر را از ذهن‌ها دور می‌کرد.

معاون سیاسی سابق سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به انجام عملیات‌های موفقی از جمله عملیات بسیار بزرگ فتح‌المبین، یادآور شد: با وجود همه توانی که برای پیروزی در عملیات فتح‌المبین گذاشته شده بود به فاصله کمی عملیات بیت‌المقدس طرح‌ریزی شده بود که با وجود امکانات، جبهه استکبار هم برای جلوگیری از شکست صدام در این عملیات همه تلاش خود را کردند ولی حاصل این نبرد  آزادسازی بخش اعظمی از خوزستان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همانگونه که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد بین سه عنصر رهبری‌، ایدئولوژی و مردم از رمزهای موفقیت ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز همین سه عنصر نقش خود را به خوبی ایفا کرده و موجب پیروزی رزمندگان در مقابل جبهه کفر شد.

نقی‌لو با اشاره به خیانت بنی‌صدر در آغاز جنگ تحمیلی ادامه داد: بنی‌صدر در راس فرماندهی کل قوا خیانت‌های زیادی را به کشور کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در فرماندهی و اداره هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین شکل وحدت را به نمایش گذاشتند و نیازهای همدیگر را به خوبی درک و در تامین آن‌ها همکاری می‌کردند، یادآور شد: مجاهدت در راه خدا بر عمق وحدت بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این دوران می‌افزود.

معاون سیاسی سابق سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نوع حمایت مردم و پشتیبانی آحاد ملت تصریح کرد: همدلی و همفکری ملت در پشتیبانی از جبهه در وحدت نیروهای مسلح موثر بود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سراسر خاطره‌های شیرین و امدادهای خداوندی به رزمندگان بود، خاطرنشان کرد: امدادهای غیبی لحظه به لحظه شامل رزمندگان اسلام می‌شد.

نقی‌لو یکی از این امداد الهی انداختن خوف رزمندگان اسلام در دل نیروهای دشمن اعلام کرد و افزود: صدای الله‌اکبر رزمندگان برای آن‌ها وحشت و برای رزمندگان انرژی بخش و روحیه بود.

وی یادآور شد: هنگامی که به جاده منتهی به خرمشهر رسیدیم، رزمندگان به پاس سپاس‌گزاری از خداوند متعال بر آسفالت داغ، پیشانی شکر ساییده و خدا را سجده کردند‌.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول