اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

جشنواره حضرت علی ‌اکبر (ع) برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره حضرت علی ‌اکبر (ع) در استان خبر داد.

جشنواره حضرت علی ‌اکبر (ع) برگزار می‎شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امسال وزارت ورزش و جوانان قصد دارد با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف این جشنواره را به ‌منظور بررسی دستاوردهای جوانان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی و انتخاب و تقدیر از برترین‌های هر حوزه برگزار کند.

وی افزود: زمینه‌سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان از اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

شمسی‌پور ادامه داد: ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از  فعالیت‌های هویت آفرین متناسب با شاخص‌های ایرانی اسلامی و الگو سازی مناسب برای جوانان و کمک در راستای رشد و ارتقای هدفمند آنان از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی ‌اکبر (ع) به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌ریزی مناسب برای سازماندهی آنان و ارزش نهادن به اندیشه‌های جوانان در تمامی عرصه‌ها را از اهداف دیگر برگزاری این همایش برشمرد.

وی تصریح کرد: جشنواره حضرت علی ‌اکبر (ع) چهارمحال و بختیاری در بخش‌های قرآن، طلبه جوان، ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی و روستایی، هنرهای نمایشی، ابتکار و اختراع، رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، هنرهای تجسمی، جوان خارج از کشور و جوان سرباز برگزار می‌شود.

شمسی‌پور اهمیت دادن به جوانان و استفاده از آنان در بخش‌های مختلف کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به شکوفایی استعدادها نهفته جوانان منجر می‌شود.

وی افزود: همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای انجام برنامه‌های مربوط به جوانان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول