اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن سالگرد حماسه سوم خرداد

50 برنامه با موضوع سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به مناسبت سوم خرداد بیش از 50 برنامه در سطح این استان برگزار می‌شود.

50 برنامه با موضوع سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن بدخشان‌نژاد امروز در نشست مطبوعاتی با موضوع تشریح برنامه‌های سوم خرداد در این استان اظهار کرد: اگر اکنون جمهوری اسلامی در جهان سرفراز مانده است بخشی از آن به دلیل وجود رسانه‌های متعهد در این کشور است.

رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت: رسانه‌ها در هنگامه‌های مختلف از جمله در بحث فتنه رسالت بزرگی بر دوش دارند که خوشبختانه در کشور و استان ما اکثریت آنها به وظیفه ملی و شرعی خود عمل کرده‌اند.

این مسئول در ادامه به موضوع فتنه در سوریه اشاره کرد و بیان داشت: در سوریه وضع به گونه‌ای دیگر است و رسانه‌های آن کشور همچون رسانه‌ها و مطبوعات کشور ما بصیرتمندانه عمل نکردند.

رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد در این استان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 50 برنامه در خور شان و منزلت این روز در استان ما به همین مناسبت برگزار می‌شود.

بدخشان‌نژاد به پاره‌ای از این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: دو باب کتابخانه ویژه دفاع مقدس در دو شهر گچساران و کهگیلویه افتتاح می‌شود که سال گذشته یک باب از این نوع کتابخانه‌ها در یاسوج مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه افزود: در روز چهارم خرداد بزرگداشت شهدای گمنام این استان در گچساران با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

بدخشان‌نژاد به دیگر برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: صبحگاه مشترک در 9 شهرستان و بخش این استان به همراهی سپاه و نیروی انتظامی در استان بر پا می‌شود.

وی گفت: صدا و سیما نیز برنامه‌های متنوعی از جمله نشست‌هایی با رزمندگان عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: همه دستگاه‌ها به فراخور حال خود برنامه‌هایی در دستگاه و زیر مجموعه‌های خود برگزار می‌کنند که در مهم‌ترین آنها دانشگاه یاسوج از نویسنده کتاب فاخر پایی که جا ماند تجلیل خواهد کرد.

بدخشان‌نژاد در ادامه گفت: سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برنامه‌های مختلفی در این ارتباط برگزار خواهد کرد که در روز چهارشنبه در مراسمی باشکوه صبحگاه مشترک در محل سپاه فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول