اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان:

سوم خرداد از افتخارات بزرگ انقلاب است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان گفت: سوم خرداد از افتخارات انقلاب اسلامی است که‌ در این عملیات اقتدار و روحیه ملی به نمایش گذاشته شد.

سوم خرداد از افتخارات بزرگ انقلاب است

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ سوم خرداد به عنوان سالروز گرامیداشت حماسه بزرگ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ کشور به‌ویژه دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر ثابت کرد که همواره خون بر شمشیر پیروز است و نقشه‌های شوم و توطئه‌های مختلف نمی‌تواند مانع این پیروزی شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به استحکامات رژیم بعثی عراق در منطقه خرمشهر و اطراف آن خاطرنشان کرد: ‌بر خلاف جنگ‌های متعارف دنیا پیروزی رزمندگان اسلام در برابر استحکامات دشمنان معجزه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش امدادهای غیبی در پیروزی رزمندگان اسلام نقش غیرقابل انکار است، افزود: این امر نشان داد که اگر ملتی اراده و ایمان داشته باشد، می‌تواند در برابر استحکامات قوی دشمن مقابله کند.

مجتهدی تصریح کرد: سوم خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر برجسته‌ترین نقطه دوران دفاع مقدس است که موجب ناامیدی دشمنان در دسترسی بیشتر به خاک کشور شد.

وی با بیان اینکه پیروزی در این عملیات موجب شد تا دشمنان مسیر خود را تغییر دهند و بر ضرورت صلح و سازش در بین دو کشور تاکید کنند، یادآور شد:‌ قبل از این عملیات سخنی از سازش بین نیروهای دو طرفه مطرح نبود اما با توجه به شکست دشمن در این روز ناچار به اجرای آتش‌بس بودند که نظام جمهوری اسلامی نیز این امر را نپذیرفت.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان سوم خرداد را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود:‌ در این عملیات اقتدار و روحیه ملی و اقتدار رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف از رزمندگان در این عملیات شرکت داشتند، افزود: وحدت بین گروه‌های مختلف در این عملیات به خوبی حاصل و نتیجه آن پیروزی بود.

مجتهدی با اشاره به وحدت مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز این همکاری و وحدت بین مردم و رزمندگان موجب پیروزی شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان با یک فرمان امام خمینی(ره) در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت می‌کردند، افزود: با یک لبخند رضایت امام خمینی(ره) رزمندگان نیز شاد می‌شدند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول