اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان زنجان:

سوم خرداد تبلور اتحاد نیروهای مسلح است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: سوم خرداد تبلور اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.

سوم خرداد تبلور اتحاد نیروهای مسلح است

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سوم خرداد به عنوان سالروز آزادسازی خرمشهر تبلور اتحاد، همدلی و همکاری نیروهای مسلح است که در سایه این اتحاد، عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس در سال 1360 رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اگر قصد و نیت افراد به منظور رسیدن به رضای خداوند متعال باشد، آن هدف دست یافتنی است، افزود:‌ اتحاد بین رزمندگان اسلام در این عملیات موجب شد تا سوم خرداد سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات باشد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به تغییر دیدگاه‌های بین‌المللی نسبت به ایران اسلامی پس از انجام عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: تغییر موازنه قدرت و برهم‌خوردن معادلات جهانی و نزدیک‌شدن نابودی صدام از برجستگی‌های این عملیات بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از آزادسازی خرمشهر مانور صدام در منطقه بسیار افزایش یافته بود، افزود: رزمندگان اسلام با ایمان و اراده قوی خود برای آزادسازی مناطق اشغالی  صلابت خود را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به ناامیدی صدام و استکبار پس از فتح خرمشهر برای ادامه جنگ تصریح کرد: قبول آتش بس از سوی ایران زمزمه‌هایی بود که در این دوران نواخته می‌شد.

وی با بیان اینکه پیروزی در عملیات بیت‌المقدس نشان داد که هرگاه نیرویی در خدمت به اسلام اصرار ورزد پیروزی نهایی با اوست، افزود: ایستادگی و مقاومت رزمندگان برای از پای‌درآوردن صدام از ویژگی‌های مهم این عملیات است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به گفت‌و‌گوهای بغداد در هفته جاری تصریح کرد: امیدواریم نتایج مطلوب این گفت‌و‌گو همانند آزادسازی خرمشهر موجب خوشحالی مردم شود.

وی با بیان اینکه رهبری در دوران دفاع مقدس نقش ارزشمندی در راهنمایی و هدایت جنگ به عهده داشت، یادآور شد: دعای خیر امام خمینی(ره) همواره پشتیبان رزمندگان بود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به هدایت فیزیکی جنگ از سوی امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام نه تنها رهبری جنگ را بر عهده داشت بلکه با رهبری‌های معنوی و مدیریت عالی 50 درصد پیروزی‌های رزمندگان حاصل تفکر و هدایت این پیر فرزانه بود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول