اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

سوم خرداد نقطه پایان معادلات اشتباه دشمن بود

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک سوم خرداد را نقطه پایان تمام معادلات دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست.

سوم خرداد نقطه پایان معادلات اشتباه دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نشست خبری فرماندار آبیک با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان در محل فرمانداری آبیک برگزار شد.

در این نشست، هوشنگ علایی، فتح خرمشهر را نماد مقاومت و پایداری پاک‌ترین انسان‌های روی زمین برشمرد و گفت: این جمله تاریخی امام راحل که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" بیانگر این مطلب است که پیروزی اراده خدا بر جنگ‌افزار نظامی دشمن در وجود رزمندگان اسلام تجلی یافت.

وی افزود: با فتح خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام، ادبیات دشمن نسبت به انقلاب اسلامی تغییر یافت.

این مسئول با بیان اینکه دکترین انقلاب اسلامی در سوم خرداد به اوج رسید، تصریح کرد: در سوم خرداد اراده خدا بر این امر تعلق گرفت که رزمندگان جوان و عاشق خدا و اسلام با فتح خرمشهر قدرت اسلام را به دشمن نشان دادند.

فرماندار آبیک بیان کرد: خانواده‌های معزز شهدا مهم‌ترین انتظاری که از مردم دارند، حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است که البته مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی هستند.

اعلایی خاطرنشان کرد: امروز هر پیروزی که د‌ر ایران اسلامی رقم می‌خورد در مسیر تجلیل از شهداست.

وی افزود: مردم با پایمردی و تداوم راه سرخ شهدا بر سر اصول انقلاب اسلامی پای‌بند بوده و همواره پیروز میادین مختلف هستند.

فرماندار آبیک بیان کرد: فتح خرمشهر نماد استواری ملتی است که توانست در برابر همه داشته‌های دشمن ایستادگی و مقابله کند، حتی برخی از کشورهای اسلامی با فروش نفت به نظام سلطه تمام نیروی خود را علیه انقلاب اسلامی به کار بستند.

آثار زنده دفاع مقدس در کشور مشهود است

فرماندار آبیک با بیان اینکه آثار زنده دفاع مقدس همچنان د‌ر کشور مشهود است، افزود: به عنوان نمونه می‌توان به موفقیت‌های چشمگیر در عرصه سیاسی اشاره کرد که نشأت گرفته از تفکر جهادی و اعتقادی دوران دفاع مقدس است.

اعلایی رزمندگان دیروز را برندگان عرصه سیاسی امروز عنوان کرد و افزود: تقارن سوم خرداد امسال با اجلاس 1+5 در بغداد تداعی کننده افتخار پرشکوه ملت ایران است که در عرصه سیاسی و دیپلماتیک توانسته یکی پس از دیگری بر خواسته‌های نامشروع دشمنان فائق آید.

وی گفت: در آینده نزدیک فرمایش امام راحل مبنی بر فتح آخرین سنگرهای کلیدی جهان از سوی انقلاب اسلامی ایران تحقق می‌یابد.

این مسئول داشتن دانش هسته‌ای را حق ملت ایران دانست و تصریح کرد: کسی حق ندارد در این باره در مورد ایران اظهار نظر کند و یا روی میز مذاکره چیزی بگذارد، زیرا ایران اسلامی هیچ‌گاه از حق خود کوتاه نمی‌آید.

تشکیل اکیپ‌های مختلف برای مقابله با گرانی در آبیک

فرماندار آبیک در ادامه از تشکیل اکیپ‌های مختلف برا‌ی مقابله با گرانی، کنترل و کاهش قیمت‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: با تشکیل این اکیپ‌ها با افرادی که تخلف کنند برخورد قانونی می‌شود.

اعلایی ادامه داد: این در حالی است که اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک نیز برا‌ی کنترل قیمت‌ها اقدامات و نظارت‌هایی را انجام داده است.

وی گفت: در کمیسیون‌های مختلف موضوع کنترل قیمت‌ها در سطح این شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود.

اعلایی در پاسخ به سؤالی درباره احداث برج در شهرستان آبیک تشریح کرد: افرادی داریم که د‌ر زمینه احداث برج متقاضی هستند، لذا با توجه به اینکه آبیک این ظرفیت را دارد و با توجه به احداث مسکن مهر و استقرار دانشگاه‌ها و افزایش جمعیت د‌ر آینده نزدیک در زمینه احداث برج حمایت خواهیم کرد، اگر چه شهرداری باید نسبت به تحقق این موضوع دستوری صادر کند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول