اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

سوم خرداد اسرار پنهان الهی در تحقق وعده‌های ظفر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: واقعه سوم خرداد که دست غیبی خداوند در آن آشکار شد رمز ناگشوده الهی است که استکبار هنوز هم از درک آن عاجز مانده است.

سوم خرداد اسرار پنهان الهی در تحقق وعده‌های ظفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مراسم سوم خرداد در مشگین‌شهر اظهار داشت: با گذشت سه دهه از واقعه عظیم و بزرگ سوم خرداد هنوز هم ما به آموزه‌های این روز نیاز داریم چرا که استقامت خلق شده در این روز از سوی رزمندگان ما منظره‌ای شگرف است.

وی با بیان اینکه برای تشریح این واقعه باید کتاب‌ها و رمان‌های بی‌‌نظیر و فیلم‌های بزرگ ساخته شود، افزود: جوانان ما امروز نیازمند این درس‌ها هستند چرا که سوم خرداد نماد حماسه، ولایت‌مداری، غیرت، دینداری و فداکاری ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

باوقار افزود: فتح خرمشهر یادآور غیرت، شجاعت و همت والای مردم ایران در دوران پر افتخار دفاع مقدس است که باید به عنوان برگ زرینی ارزشمند به یادگار بماند.

امام جمعه مشگین‌شهر با تشریح اهمیت آزادسازی خرمشهر ابراز داشت: با فتح خرمشهر جنگ وارد مرحله نوینی شد و رزمندگان با قدرت و صلابت بیشتری وارد کارزار شدند.

وی پیروزی‌های بعدی را نیز برگرفته از پیروزی در عملیات بیت‌المقدس دانست و بر هم خوردن معادلات سیاسی و نظامی دشمن را از دیگر دستاوردهای آزاد‌سازی خرمشهر ذکر کرد.

باوقار ابراز داشت: فتح خرمشهر تقویت روحیه خود باوری و خود اتکایی، تثبیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه، تربیت نسلی صالح و صادق، زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)، استمرار روح اسلام انقلابی و ناب محمدی و دعوت جهانی برای احیای اسلام و بیداری اسلامی به ارمغان آورده شد.

امام جمعه مشگین‌شهر در پایان سخنان خود اظهار داشت: با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در ویژه برنامه‌های این روز بر تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت المقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول