اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان:

خدمات تاکسیرانی همدان در کشور بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: طی 1.5 سال گذشته خدمات تاکسیرانی همدان در کشور بی‌نظیر است.

خدمات تاکسیرانی همدان در کشور بی‌نظیر است

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور آگاهی تمام تاکسیرانان از ارائه خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی فراخوان عمومی را با عنوان توزیع بسته‌های رفاهی و پیش‌ثبت‌نام بیمه تکمیلی را از طریق سامانه پیامکی برای رانندگان تاکسی ارسال کردیم.

وی افزود: این خدمات شامل کارواش، جلوبندی‌سازی، آرایشگاه مردانه، سینماقدس و سینما کانون، استخر الوند، استخر مریانج و ثبت‌نام بیمه تکمیلی بود که 3 هزار راننده تاکسی در این طرح ثبت‌نام کردند که این روند در نوع خود بی‌سابقه بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون از سفرهای زیارتی به مشهد مقدس استقبال خوبی انجام شده به طوری که میانگین روزانه یک تا دو خانوار به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی بیان کرد: مرخصی رانندگانی که به سفر زیارتی مشهد مقدس می‌روند از مرخصی سالانه 30 روزه آنها کم نمی‌شود و سازمان این را به عنوان یک هدیه برای رانندگان در نظر می‌گیرد.

زارعی ادامه داد: به زودی سیمای تاکسی و رادیوتاکسی مانند سنوات گذشته فعالیت خود را آغاز می‌کند و ما می‌توانیم بیش از پیش خدمات قشر زحمت‌کش تاکسیرانان را به شهروندان ارائه کنیم.

وی هدف تاکسیرانی را ارائه خدمات به شهروندان و حمل و نقل مسافرین در اقصی‌نقاط شهر همدان عنوان کرد و افزود: در راستای فراهم کردن آسایش و آرامش بیشتر برای شهروندان بازرسین افتخاری سازمان تاکسیرانی فعالیت خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند که این امر اثرات مطلوبی را به دنبال داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان در پایان گفت: نکات مثبت و نکات منفی گزارش شده توسط بازرسین افتخاری و شهروندان در پرونده تاکسیرانان ثبت و در مجموع مورد ارزیابی نهایی قرار گرفته و بر اساس این پرونده رانندگان تشویق و یا توبیخ می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول