اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان تاکسیرانی قزوین صورت گرفت

افتتاح سالن ورزشی رایگان ویژه تاکسیرانان قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از افتتاح سالن ورزشی ویژه تاکسیرانان در محل این سازمان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی رایگان ویژه تاکسیرانان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین جواد صباغان اظهار کرد: این سالن ورزشی در راستای شادابی و بهبود وضع جسمانی رانندگان تاکسی احداث شد و این سالن برای تمامی اعضای ناوگان تاکسیرانی قزوین رایگان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه کارواشی مخصوص ناوگان تاکسیرانی با اعتبار 400 میلیون ریال در حال ارایه خدمات می‌باشد، بیان کرد: این کارواش خدمات شست و شوی تاکسی‌ها را با قیمت مطلوبی ارائه می‌دهد تا اعضای این ناوگان بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همچنین به طرح پژوهشی منشور تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: این طرح پژوهشی شامل حقوق مردم بر تاکسیرانان و حقوق تاکسیرانان بر مردم، نمود خوش خلقی و آراستگی تاکسیران در ارتباط با مردم و مسایل روان‌شناسی در این حوزه است که این مسایل در کلاس‌های آموزشی تاکسیرانان گنجانده شده و به تاکسیرانان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

صباغان در پایان با تأکید بر قابلیت ناوگان تاکسیرانی در فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های شهروندی، خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی خود را برای نصب تابلوهای آموزشی و فرهنگی بر تاکسی‌های شهر قزوین اعلام می‌کند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول