اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان:

افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان غیر‌ قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر برخی از رانندگان تاکسی‌ها با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش هزینه‌ها به صورت خود‌سرانه به افزایش کرایه‌ها پرداخته‌اند و افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان غیر‌ قانونی است.

افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان غیر‌ قانونی است

علیرضا تاجمیرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: در حال حاضر هنوز هیچ تغییر قیمتی در راستای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال جاری از سوی این سازمان اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات رانندگان در صورت افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان نوعی تخلف است، اضافه کرد: بازرسان تاکسی‌رانی به صورت محسوس و نا‌محسوس به فعالیت‌های تاکسی‌رانان در زمینه‌های مختلف در سطح شهر نظارت دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌های اصفهان غیر ‌قانونی است و این سازمان به صورت جدی با متخلفان برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از رانندگان تاکسی‌ها با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش هزینه‌ها در زمینه‌های مختلف به صورت خود‌سرانه به افزایش کرایه‌ها پرداخته‌اند، اضافه کرد: اقدام این رانندگان قانونی نیست و افزایش کرایه‌ تاکسی‌ها بدون وجود مصوبه شورای اسلامی شهر امکان‌پذیر نیست.

تاجمیرریاحی با اشاره به اینکه هم‌چنین افزایش کرایه تاکسی‌ها بدون انجام اقدامات کارشناسی امکان‌پذیر نیست، تاکید کرد: در حال حاضر این سازمان با بررسی تمام ابعاد موجود به کارشناسی افزایش کرایه‌های تاکسی‌های اصفهان پرداخته است و افزایش نرخ کرایه‌ها به صلاح‌دید مجموعه شورای شهر بستگی دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول