اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

عضو مستعفی شورای بجنورد استعفایش را پس گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: عضو مستعفی شورای اسلامی این شهر استعفایش را پس گرفته و طبق قانون دیگر نیازی به بررسی استعفای این عضو شورا نیست.

عضو مستعفی شورای بجنورد استعفایش را پس گرفت

سیدمحمد لنگری صبح امروز در حاشیه نشست فوق‌العاده شورای اسلامی این شهر برای بررسی این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد نتیجه این نشست اظهار داشت: به خاطر آنکه عضو شورای اسلامی در موعد مقرر نسبت به انصراف از استعفای خود اقدام کرده بود، دیگر نیازی به بررسی این استعفا در شورای شهر نبود.

وی افزود: کار بررسی انصراف از استعفای گریوانی عضو شورای شهر که صبح امروز در نشست شورای شهر طرح شده بوده، طبق قانون به خاطر باز پس‌گیری این استعفا، عملاً از دستور کار این مجموعه خارج شده است.

لنگری همچنین با اشاره به نشست اعضای شورای شهر با خانواده مادر و کودکی که هفته گذشته به خاطر سقوط در جوی آب، جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: در این نشست اعضای شورای شهر نسبت به وقوع این حادثه ابراز تأسف و با خانواده آن مرحومان ابراز همدردی کردند.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر بر رسیدگی قانونی به این پرونده و برخورد با عاملان این حادثه تاکید دارند.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه اکنون ما نمی‌دانیم که مقصر اصلی در این حادثه چه کسی است، اظهار امیدواری کرد تا با بررسی‌های کارشناسی و قضایی ابعاد این پرونده مشخص شود.

به گزارش فارس، در پی بررسی موضوع انصراف از استعفای گریوانی توسط اعضای شورای شهر، جمعی حدود 100 نفر در حمایت از این عضو شورای شهر در صحن شورا حاضر شده و با در دست داشتن پلاکاردهایی و سردادن شعارهایی چون، "گریوانی گریوانی، حمایتت می‌کنیم"، "استعفا استعفا، هرگز هرگز"، "یاور مستضعفان، حمایتت می‌کنیم"، "زیر بار ذلت، هرگز هرگز"، حمایت خود را از عضو سه دوره شورای اسلامی بجنورد اعلام داشتند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول