اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

احیای امر به معروف از ضرورت‌های جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: فریضه احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضرورت‌های جامعه است.

احیای امر به معروف از ضرورت‌های جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهربابک این فریضه را از ضرورت‌های جامعه دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مداحان اهل ‌بیت (ع) دغدغه و نگرانی خودشان را از اوضاع نابسامان کشور اعلام کردند.

وی بیان کرد: رهبری همه را مأمور به اقدامات اصلاحی و فرهنگی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بحث عفاف و حجاب کردند.

محمد آل‌سعدی فرمانده سپاه شهرستان شهربابک نیز در این جلسه پیشنهاد کارگاه‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر را داد و بر اهمیت این کارگاه‌های آموزشی تأکید کرد.

محمد سلطان‌زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر  یک وظیفه عمومی و همگانی است و باید با فرهنگ‌سازی این دو فریضه موجبات استقبال جامعه را از امر به معروف و نهی از منکر فراهم کرد.

وی افزود: از آنجایی که عمل آمرین به معروف و ناهیان از منکر بسیار مهم است، آموزش این نیروها از ضرورت اجرایی این فریضه است.

سلطان‌زاده تصریح کرد: دشمن در موضوعات مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در حال فعالیت است و قصد انحراف و به ابتذال کشیدن ملت ایران را دارند.

وی فعالیت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مؤثر دانست و گفت: باید با آموزش‌های مختلف اقدامات اصلاحی و فرهنگی تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام ناب این فریضه را به نحو احسن انجام داد.

سلطانزاده عنوان کرد: اگر آموزش‌های لازم در این زمینه داده شود، یقینا آحاد مردم به عنوان بهترین مربیان امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار مؤثری دارند.

وی افزود: به زودی کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان ادارات و سایر دست‌اندرکاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول