اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی به خانواده زندانیان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته افزون بر 400 میلیون ریال به خانواده زندانیان این استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداخت شده است.

کمک 400 میلیون ریالی به خانواده زندانیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، همایون گنجی ظهر امروز در همایش نسیم مهر ویژه گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در این استان، اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های زندانیان حرکتی در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌پذیری اقشار در معرض خطر است.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان جامعه است، گفت: خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان از مواجهه با مفاسد و ناهنجاری‌های اجتماعی صیانت می‏شوند.

گنجی با اشاره به اهداف تشکیل این انجمن، گفت: حمایت از خانواده‌های زندانیان، نوپروری و اصلاح زندانیان و همکاری با زندان‌ها و موسسات تأمینی و تربیتی از مهم‌ترین اهداف این انجمن محسوب می‏شود.

مدیر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد زندانیان، کمک در راستای آموزش حرفه‌ای به زندانیان، مساعدت در بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر فعالیت‌های این انجمن محسوب می‏شود.

وی با اشاره به آمار و عملکرد مددکاری این انجمن در سال 90 از کمک 400 میلیون ریالی به خانواده زندانیان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: تشکیل 198 پرونده مددکاری، مطالعه و بررسی و پیگیری 300 پرونده قضایی زندانی، برگزاری 2 هزار و 220 جلسات مشاوره با زندانی و خانواده زندانی، پیگیری عفو و آزادی مشروط 25 زندانی، انتقال دو زندانی به شهر محل اقامت خانواده و اخذ 10 مورد رضایت شاکی از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

گنجی ایجاد 22 اشتغال برای همسران زندانی را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: پیگیری 302 مورد امور تحصیلی فرزندان، معرفی 211 خانواده به مراکز حمایتی و آزادی هفت زندانی از دیگر این اقدامات به شمار می‎‏رود.

همایش نسیم مهر ویژه گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، مدیر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول