اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

مسئولان باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی‌تر بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: مسئولان باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی‌تر بگیرند.

مسئولان باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی‌تر بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیدجلال موسوی‌تبار عصر امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلسله با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مسئولان نسبت به اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکتفا نمودن برخی از مسئولان به ارائه آمار و ارقام و توجه نکردن به تأثیر اجرای این مهم در سطح جامعه باعث شد، تا این فریضه واجب اسلامی در جایگاه اصلی خود قرار نگیرد.

موسوی‌تبار با اشاره به اهداف بعثت پیامبران و قیام حضرت ابا‌‌عبدالله حسین(ع) اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبران و قیام سید سالار شهیدان اجرای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی در ادامه به اوضاع مدیریتی شهرستان سلسله اشاره کرد و افزود: نصیحت بزرگ‌ترین کمک برای رفع نواقص و ارتقای توانمندی‌هاست و مسئولان باید این ظرفیت را (نصیحت‌پذیری) را در خود ایجاد کنند و مردم مسئولان را با نصیحت یاری دهند، چرا که تلاش عمومی مردم باعث کاهش منکرات و پایین آمدن حجم کاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌شود.

امام جمعه سلسله با اشاره به وضیعت این شهرستان گفت: الحمدالله مردم شهرستان سلسله مردم متدین، ولایت‌مدار و حامی ارزش‌ها هستند و ستاد امر به معروف این شهرستان برنامه مدونی را با برآورد بودجه به استان ارائه نمود که در این خصوص از سایر شهرستان‌ها پیش قدم‌تر است.

موسوی‌تبار در ادامه ترویج جنبه اعتقادی امر به معروف و نهی از منکر، تلقی آن به عنوان جهاد فی سبیل‌الله و فعال نمودن مجمع جوانان پیرو ولایت، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جوانان، مردم و مسئولان و کارکنان دولت، تهیه پوستر و تراکت و برگزاری همایش بزرگ آمران و ناهیان را از جمله راهکارهای توسعه و ترویج و اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول