اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه تأکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد احیای امر به معروف

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاوه بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد احیای امر به معروف

به گزارش خبرنگار فارس از پاوه، حسین خدرویسی امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف شهرستان پاوه که در مسجد قبا پاوه و با حضور امام جمعه، دبیر ستاد احیا و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد با سنگین دانستن رسالت ستاد احیای امر به معروف، اظهار کرد: کارهای فرهنگی بسیاری در شهرستان پاوه انجام گرفته ولی احساس می‌شود این شهرستان هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی گفت: برگزاری همایش بیداری اسلامی و همایش تجلیل از شهدا در نقطه صفر مرزی، در روستای‌های گرمله در سال گذشته و همایش اخیر تجلیل از علامه نودشی در شهر نودشه نشان از عزم مسئولان برای انجام کار فرهنگی است.

خدرویسی تصریح کرد: مشابه کارهای فرهنگی ذکر شده که در شهرستان پاوه برگزار شد، کارهایی در شهرستان‌های مجاور ما در استان کردستان نیز انجام شده با این تفاوت که نه تنها این همایش‌ها وحدت‌آفرین نبوده بلکه چالش‌هایی را نیز بوجود آورده است.

وی یکی از نتایج اهتمام به امور فرهنگی در شهرستان پاوه با محوریت امام جمعه را استقبال به یاد ماندنی مردم از مقام معظم رهبری و شرکت حماسی آنها در انتخابات مجلس نهم دانست و گفت: با حصول به چنین نتایجی انگیزه ما برای انجام کارهای فرهنگی دو چندان شده و اکنون در نظر داریم بیش از پیش به اداراتی که در زمینه فرهنگی فعالیت می‌کنند از نظر مالی کمک کنیم.

فرماندار شهرستان پاوه بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی ملزم به رعایت شئونات اسلامی و همکاری موثر در گسترش معروف و پیشگیری از منکرات در فضای کاری خود هستند.

خدرویسی خاطرنشان کرد: با توجه بیشتر مردم و مسئولان به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌های زدوده شدن انحرافات اخلاقی از جامعه فراهم می‌شود.

در ادامه این جلسه بهرام میرزائیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و جمال ابراهیمی شهردار این شهر در سخنان کوتاهی به بیان نظرات خود در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی در شهرستان پاوه پرداختند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه نیز ضمن اشاره به ابراز نگرانی امام جمعه پاوه از وضعیت نامطلوب قیمت‌ها در سطح بازار این شهر، اظهار کرد: گرانی و گران‌فروشی دو مقوله کاملا جدا از هم هستند و وظیفه ما برخورد با گران‌فروشان است.

بهمن مرادی گفت: عملکرد ضعیف اداره صنعت، معدن و تجارت در بحث نظارت بر مجامع امور صنفی، وجود ضعف‌های قانونی، کمبود امکانات و نبود نیروی انسانی کافی در ادارات مسئول از جمله عواملی هستند که باعث بروز گرانی‌های اخیر در بازار شهرستان شده‌اند.

وی با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف مجمع امور صنفی شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هیچ پرونده‌ای از سوی این مجمع به تعزیرات حکومتی ارجاع نشده و این مجمع عملا هیچ کاری در خصوص مبارزه با گران‌فروشی انجام نداده است.

وی یکی دیگر از موانع برخورد با گران‌فروشان در شهرستان پاوه را وجود نیروهای بومی در بخش نظارت دانست و تصریح کرد: به‌کارگیری نیروی بومی در این بخش توانایی برخورد قاطع با گران‌فروشان را از ادارات ذیربط سلب کرده است که باید برای این امر چاره اندیشی شود.

در پایان این جلسه بهزاد پاکدیده دبیر جدید ستاد احیای امر به معروف شهرستان پاوه در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد بتواند با بهره گیری از توان نیروهای متعهد فرهنگی در سطح شهرستان به وظایف قانونی خود عمل کند.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول