اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خواستار شد

نظارت و برخورد قاطع مسئولان با ساخت و سازهای غیرمجاز

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد، خواستار نظارت و برخورد قاطع مسئولان دوایر شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

نظارت و برخورد قاطع مسئولان با ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بندعلیان ساعتی پیش در بازدید از مناطق خارج از بافت شهری شهرداری گفت: شهرداری به عنوان مسئول مستقیم و قانونی اداره شهر و حریم آن ضمن تقویت و افزایش نظارت و کنترل‌های لازم در این بخش، با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز شهری خواهد ایستاد و در این راه مسامحه و اغماض نمی‌کند.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به حساسیت خاص دولت، استانداری تهران، فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان پاکدشت در مقابله با زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز و ایجاد تعامل و هماهنگی مثبت میان شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اظهار داشت: در سایه هماهنگی، همکاری و تعامل مثلث دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری در حوزه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمینه برای برخورد جدی با این قبیل اقدامات خارج از قانون فراهم می‌شود و تمام مسئولان در بحث برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز اتفاق نظر دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: عدم پرداخت حق و حقوق شهرداری، رعایت نکردن اصول شهرسازی و بی‌توجهی به زیباسازی شهر در ساخت و سازها از سوی برخی افراد، ظلم بزرگی در حق شهروندان و شهر فرون‌آباد است.

علیان ادامه داد: اداره کردن شهر و فراهم کردن امکانات و خدمات شهری بهتر در گرو مشارکت و همکاری همه شهروندان است که پرداخت عوارض ساخت و ساز لازمه فراهم کردن امکانات و خدمات شهری است.

شهردار فرون‌آباد در پایان رسالت اصلی کمیسیون ماده 100 را دفاع از حق عمومی برای مقابله با تخلفات ساختمانی خواند و افزایش میزان جرایم تعیین شده را برای افراد مختلف امری تأثیرگذار در کاهش تخلفات ساختمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول