اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید آمل خبر داد

ساماندهی 29 گلزار شهدای تک‌مزار در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: برای ساماندهی 29 گلزار شهدای تک‌مزار، استانداری مازندران اعتباری به بخشداری‌ها اختصاص داده است.

ساماندهی 29 گلزار شهدای تک‌مزار در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سیفیان صبح امروز در کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان با اشاره به اینکه 190 گلزار شهدا در آمل وجود دارد، عنوان کرد: در این گلزارها یک‌هزار و 58 شهید به خاک سپرده شده‌اند.

وی با اعلام اینکه 488 شهید در حوزه شهری و 570 شهید در حوزه روستایی در این گلزار آرام گرفته‌اند، تصریح کرد: 76 گلزار تک‌مزار نیز در آمل وجود دارد که تاکنون 31 گلزار ساماندهی شده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه برای ساماندهی 29 گلزار شهدای تک‌مزار نیز استانداری اعتباری به بخشداری‌ها اختصاص داده، ابراز داشت: برای 16 گلزار تک‌مزار باقی مانده نیز از کمیته توسعه روستایی استانداری اعتباری در نظر گرفته شده است.

سیفیان با تاکید بر اینکه 31 شهید جاویدالاثر نیز در آمل جای گرفته‌اند، یادآور شد: جامعه ایران به سمت میانسالی پیش می‌رود و باید تلاش کنیم با ساماندهی گلزارها میراثی برای آیندگان خود باقی بگذاریم.

وی با اعلام اینکه بیشتر والدین شهدا در دوران کهولت سن قرار دارند، گفت: یکی از آرزوهای این والدین، ساماندهی گلزارهای شهیدان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدای تجن‌جار، امامزاده عبدالله، روستای دینان و شاه کتی نیز دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است، ابراز داشت:  ساماندهی گلزار شهدای روستاهای رشکلا، کلاکسر و هندوکلا نیز با منوط به رضایت والدین شهدا آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آسفالت راه‌های منتهی به گلزارهای شهدا نیز در صورت تامین اعتبار صورت می‌گیرد، متذکر شد: نگهداری و حفظ مزارها نیز به دهیاری‌ها و خانواده‌های شهدا سپرده شده است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول