اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران:

300 دانشجوی قرآنی کشور مهمان جشنواره فرهنگی مازندران هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران گفت: از 21 دانشگاه علوم و معارف قرآنی، 300 دانشجو برای جشنواره فرهنگی ورزشی مهمان دانشگاه معارف قرآنی شهرستان آمل هستند.

300 دانشجوی قرآنی کشور مهمان جشنواره فرهنگی مازندران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا جانبازی بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دانش‌پژوه علوم قرآنی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم قرآنی آمل برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل پیشینه معنوی مازندران، جشنواره‌های فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های معارف و علوم قرآنی کشور که به میزبان شهرستان آمل برگزار می‌شود باید به بهترین شکل انجام شود تا جایگاه علوی‌ بودن استان حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در برگزاری مطلوب جشنواره باید تلاش داشته باشند، تصریح کرد: مساعدت و حمایت دستگاه‌های اجرایی برای برپایی جشنواره‌های فرهنگی ورزشی باید بیش از پیش باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه از 21 دانشگاه علوم و معارف قرآنی 300 دانشجو برای جشنواره فرهنگی ورزشی مهمان دانشگاه معارف قرآنی شهرستان آمل هستند، بیان داشت: اسکان، تامین تغذیه و فراهم‌کردن زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی از مواردی است که دستگاه‌ها باید بیش از حد توان دانشگاه را مورد حمایت قرار دهند.

وی اضافه کرد: واگذاری فضاهای ورزشی با تمام امکانات مورد نیاز از حمایت‌هایی است که اداره کل ورزش و جوانان مازندران در شهرستان آمل برای برپایی جشنواره فراهم آورد.

جانبازی ایجاد امنیت در برپایی سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های علوم و معارف قرآنی در آمل را برعهده ناجا دانست و یادآور شد: شرکت‌های زیرساختی، دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و نیز سازمان تبلیغات در اجرای برگزاری جشنواره که به مدت سه روز برگزار می‌شود حمایت خود را اعلام کردند.

وی اذعان داشت: دانشگاه آزاد آمل تمام مکان‌هایی که برای برپایی جشنواره نیاز است را در اختیار دانشگاه علوم و معارف قرآنی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول