اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها در سنندج

پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت ملی گاز ایران پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران با معرفی نفرات و گروه‌های برتر ظهر امروز در تالار هتل شادی سنندج به کار خود پایان داد.

پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت ملی گاز ایران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این دوره از مسابقات که با حضور 330 نفر از سراسر کشور به مدت سه روز در سنندج برگزار شد، سوده داودآبادی از خراسان رضوی رتبه نخست حفظ دو جزء را از آن خود کرد و رقیه‌سادات حسینی از گاز منطقه چهار و زیور ممبینی از خوزستان حائز رتبه‌های دوم و سوم این بخش شدند.

در حفظ سه جزء نیز الهه‌سادات بنیمی از منطقه دو، طیبه گلستانی از پالایش فجر جم و معصومه فلاحی از پالایش هاشمی‌نژاد به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

فهیمه وطن از خراسان رضوی در بخش حفظ پنج جزء رتبه اول را به‌دست آورد، رتبه دوم این بخش به آذر طاهری از چهارمحال و بختیاری رسید و معصومه بهمنی از پالایش فجر جم هم حائز رتبه سوم شد.

به گزارش فارس، زهرا کدخدایی از گاز استان فارس در رشته حفظ 10 جزء مقام نخست را از آن خود کرد و در رشته حفظ 15 جزء قرآن کریم هم زهرا نعمت‌اللهی از پالایش فجر جم و زهره مهرابی از منطقه دو به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم این دوره از مسابقات هم اعظم ثانوی از استان فارس به رتبه نخست دست یافت و الهه کراچیان از گاز پارس جنوبی مقام دوم این رشته را از آن خود کرد.

مریم سوسرایی از گاز منطقه 9 در رشته حفظ 30 جزء مقام دوم را به‌دست آورد.

عبدالکریم کوچکی از گلستان در رشته حفظ دو جزء رتبه اول و مهدی شیخی از پارس جنوبی رتبه دوم، سیدحسین حسینی‌لر از منطقه هشت در رشته حفظ سه جزء رتبه اول، محمد عباسی از فارس رتبه دوم و حبیب‌الله فریسات از بیدبلند در رشته رتبه سوم را کسب کردند.

داود تکر از منطقه 9 و هادی رضایی از کرمان در رشته حفظ 10 جزء و حفظ 15 جزء قرآن به به رتبه اول دست یافتند و غلام‌حسین زمانی از اصفهان در رشته حفظ 15 جزء و مهدی پوردانا از کرمانشاه در رشته حفظ 20 جزء رتبه‌های دوم را کسب کردند.

محمد انگشبه از پارس جنوبی در رشته حفظ 30 جزء رتبه اول شد و سعید شاملوفرد از ستاد انتقال گاز در رشته قرائت تحقیق رتبه اول، سجاد نیل‌درار از خوزستان رتبه دوم و محمدامیر عباسیان از منطقه پنج رتبه سوم این رشته را کسب کردند.

سیدمصطفی جوادی از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در رشته قرائت ترتیل رتبه اول، محمدجواد حسنی از منطقه 9 رتبه دوم و سیدمجید هاشمی از پارس جنوبی رتبه سوم را به‌دست آوردند.

محمد عرفانی از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در رشته مفاهیم قرآن به رتبه اول دست یافت و  سلمان معتمدی از پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و محمد خلیلی از منطقه سه رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته نهج‌البلاغه هم سجاد کاشفی از سمنان اول شد و مقام‌های دوم و سوم به حمیدرضا دهقانی از فارس و طهمورث بستانی‌املشی از گیلان رسید.

استان خراسان رضوی در بخش گروهی این مسابقات مقام نخست را از آن خود کرد و  اصفهان و آذربایجان‌شرقی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول