اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آزمون روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مرحله دوم آزمون تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در جیرفت برگزار شد.

آزمون روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جیرفت اظهار داشت: مرحله دوم آزمون تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در این شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله تعداد 110 نفر داوطلب حضور داشتند، افزود: همه از داوطلبانی بودند که در مرحله اول موفق به کسب حدنصاب نمره نشده بودند.

حسینی حدنصاب نمره قبولی را کسب 60 درصد نمره کامل ذکر و تصریح کرد: به نفراتی که موفق به کسب این نمره شوند، مدرک مربیگری روش تدریس قرآن کریم توسط مرکز فعالیت‌های قرآنی کشور اعطا می‌شود.

وی ابراز داشت: در این آزمون داوطلبانی حق شرکت داشتند که در کلاس‌های آموزشی استاد حبیبی، از استادان برجسته حوزه و دانشگاه که در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود، حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از برگزاری این آزمون‌ها را توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در جنوب دانست و عنوان کرد: باید تلاش کرد تا برای شکوفا شدن استعدادهای قرآنی مربیان کارآزموده در منطقه تربیت شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول