اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه جاودان/10

حجت‌الاسلام غلامی: از تشکیل خانه قرآن در روستاها حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت تشکیل خانه قرآن گفت: از تشکیل خانه قرآن در روستاها حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام غلامی: از تشکیل خانه قرآن در روستاها حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام رضا غلامی در آستانه 14 و 15 خرداد در نخستین جلسه هم‌اندیشی فرهنگی ائمه جماعات و دهیاران بخش مرکزی شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت‌های عمده فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی در روستاها و حاشیه شهر ورامین گفت: برگزاری گفتمان دینی و فرهنگی در مدارس، پخش مجلات، جزوات و کتب فرهنگی در مدارس و هیئت‌ها و اجتماعات از جمله این اقدامات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به نقش محوری روحانیون در مساجد اظهار داشت: روحانی رکن امور فرهنگی است، وجود روحانی در منطقه و روستا با برکت است، ما از روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر در روستاها حمایت‌های فرهنگی می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به برکت‌های اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی، رفع مشکلات و … با حضور روحانی در یک منطقه سعی شود در روستا فضایی در نظر گرفته شود تا با ساخت خانه عالم یک روحانی در روستا مستقر شود.

حجت‌الاسلام غلامی به حمایت اداره تبلیغات از تشکیل خانه قرآن در روستاها اشاره کرد و گفت: ما طرح‌های متعدد برای اوقات فراغت جوانان در روستاها داریم، در شهرها موسسات قرآنی داریم و در روستاها خانه‌های قرآن و از تشکیل این خانه‌ها در روستاها حمایت می‌کنیم.

این گزارش حاکی است، در آستانه 14 و 15 خرداد نخستین جلسه هم‌اندیشی فرهنگی ائمه جماعات و دهیاران بخش مرکزی شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین، قرچک و پیشوا، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین و ائمه جماعات و دهیاران روستاهای بخش مرکزی ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول