اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

پیام شهدا تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) گفت: پیام 96 شهید دوران دفاع مقدس به همه ما، تبعیت از ولایت فقیه است که در هر شرایطی ایشان را تنها نگذاریم و مدافع و حامی ولایت باشیم.

پیام شهدا تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده در حاشیه مراسم تشییع 96 شهید دوران دفاع مقدس در قم اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و هیچگاه نباید آنان را مرده پنداشت.

وی افزود: امروز حضور این کاروان حامل 96 شهید گلگون‌کفن سبب صیقل دادن روح و جان ما می‌شود که باید کمال استفاده را از این فضای معنوی برد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) افزود: بعضی از این شهدا سی سال در غربت بوده‌اند و اینک که شهر به شهر می‌آیند تا در جوار حضرت امام خمینی (ره) سکنی گزینند، حامل پیامی برای ما هستند و آن چیزی به غیر از تبعیت از ولایت فقیه، حفظ معنویت و دین خدا نیست.

وی افزود: پیام عینی و عملی شهدا، بصیرت و معنویت است که باید در شرایطی که دشمن انواع هجمه‌ها را علیه این ملت به‌کار گرفته است، از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول