اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری محور هراز:

ترافیک هراز نیمه سنگین است/ جاده از ساعت 15 یک‌طرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری محور هراز با اعلام اینکه این محور از ساعت 15 امروز یک‌طرفه می‌شود، گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز نیمه سنگین است.

ترافیک هراز نیمه سنگین است/ جاده از ساعت 15 یک‌طرفه می‌شود

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از آمل بیان داشت: با توجه به آغاز دور جدید مسافرت هموطنانمان به استان‌های شمالی کشور که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است در این محور مواصلاتی شاهد تردد زیاد خودروها هستیم.

نوری‌پور با اعلام اینکه مسافرانی که به شمال کشور آمدند و قصد بازگشت به شهرهایشان را دارند، تصریح کرد: ترافیک فعلی محور هراز از محدوده تونل شماره یک تا پارک جنگلی آمل سنگین بوده و در برخی از مناطق بسیار سنگین است ولی در منطقه گزنگ تا پلور با توجه به کاهش حجم تردد ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم.

 

وی با اعلام اینکه هوای بهاری، صاف و مطبوع را در بخش لاریجان آمل مشاهده می‌کنیم، گفت: از ساعت 15 امروز هراز از آمل به سمت تهران یک‌طرفه شده تا ساعت 24 ادامه می‌یابد.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز در توصیه‌ای به رانندگان این محور مواصلاتی شمال کشور تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور هراز را دارند سعی داشته باشند تا قبل از تاریک شدن هوا مسافرت خود را به پایان برسانند همچنین نکات ایمنی و رعایت قوانین و مقررات رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا سفر خوب و خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول