اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده برگزار می‌شود

مجامع انتخاباتی هیئت سه‌گانه و چوگان

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجامع انتخاباتی تکلیف روسای هیئت‌های سه‌گانه و چوگان پس از مدت‌ها که این هیئت با سرپرست اداره می‌شد، مشخص می‌شود.

مجامع انتخاباتی هیئت سه‌گانه و چوگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرار است تا پایان خردادماه جاری سه مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان برگزار شود.

هیئت سه‌گانه و هیئت چوگان پس از به پایان رسیدن مدت ریاست روسای قبلی با سرپرست اداره می‌شوند و مجامع انتخاباتی آنها که هفته آینده برگزار می‌شود، تکلیف روسای این هیئت‌ها را معلوم می‌کند.

در هیئت سه‌گانه در حال حاضر رضا رهنما که پیش‌تر ریاست هیئت را برعهده داشته است، سرپرست هیئت بوده و به عنوان تنها کاندیدایی که برای مجمع ثبت‌نام کرده است، در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، به عنوان رئیس جدید این هیئت مشخص می‌شود.

در هیئت چوگان نیز محمدرضا عابدی که پیش‌تر ریاست هیئت را به مدت شش سال برعهده داشته، در طول یک سال گذشته نیز سرپرست هیئت بوده اما به نظر می‌رسد وی نتواند به مسئولیت خود در این هیئت ادامه بدهد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز با وجود تلاش‌هایی که برای به تأخیر افتادن آن وجود داشت، قرار است 20 خردادماه جاری برگزار شود.

در هیئت فوتبال نیز در حال حاضر علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد سرپرست هیئت بوده و برای ریاست باید با چند کاندیدای دیگر رقابت کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول