اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد:

پیشرفت‌ صنعتی در گرو نگاه صادراتی است

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدن به پیشرفت‌های صنعتی نگاه صادراتی لازم است.

پیشرفت‌ صنعتی در گرو نگاه صادراتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم غلام‌رضا شجاع سه‌شنبه شب در مراسم گشایش دومین نمایشگاه صنعت چاپ و تبلیغات که در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برگزار شد به فلسفه وجودی نمایشگاه‌ها اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه‌ها برای حرکت به جلو و تلاش برای دست یافتن به آنچه که در اختیار نداریم، برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در دنیای امروز یک صنعت محسوب می‌شود تصریح کرد: در صورتی که این نمایشگاه توانمند برگزار شود شاهد یک جهش علمی خواهیم بود.

مشاور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از نمایشگاه‌های توانمند می‌توان به عنوان سکوی پرتاب برای رسیدن به اهداف بالاتر یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در ارتباط، بازاریابی و بازارسازی تمام صنایع، نگرشی جدید اعمال شود بیان کرد: برای رسیدن به پیشرفت در زمینه صنعت، باید دیدگاه صادراتی داشته باشیم.

شجاع تاکید کرد: عاملان برگزاری نمایشگاه‌ها باید مشکلات را بررسی کنند تا بتوانیم نسبت به نیازهای برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی پاسخگو باشیم و گام‌های مؤثری برای پویایی در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به برخی رتبه‌های جهانی در زمینه صادرات خرما و تولیدات کشاورزی گفت: در صورتی که سرمایه‌گذاری‌ها به سمت روستاها هدایت شود به صورت قطعی، مهاجرت‌های روستایی کنترل می‌شود.

مشاور مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنایع بسته‌بندی را مکمل صنعت چاپ عنوان و بیان کرد: در صورتی که استانداردها رعایت شود در این صنعت 580 شغل مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

وی به تشکیل شورای سیاست‌گذاری در وزارتخانه اشاره و تصریح کرد: این شورا با دستور معاون فرهنگی وزیر تشکیل شده و پنج نفر از اتحادیه‌ها در آن حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول