اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفت

کاهش 10 درصدی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از کاهش 10 درصدی مصرف برق پس از هدفمندی یارانه‌ها در این استان خبر داد.

کاهش 10 درصدی مصرف برق در چهارمحال و بختیاری

رحمت‌الله حمامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای نخستین بار در دولت نهم و دهم در راستای کاهش مصرف انرژی برق، طرح تعویض رایگان لامپ‌های پر مصرف در مساجد استان چهارمحال و بختیاری انجام و تمام مساجد این استان به لامپ‌های کم مصرف تجهیز شدند.

وی از کاهش 10 درصدی مصرف برق پس از هدفمندی یارانه‌ها در این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‎شود در مقایسه با آغاز فعالیت دولت نهم ظرفیت تولید برق کشور تا پایان فعالیت دولت دهم دو برابر شود.

حمامیان با اشاره به عملکرد این شرکت در سال گذشته، گفت: بر اساس آمار موجود تعداد فیدرهای 20 کیلو ولت از 58 در سال 1384 به 101 فیدر در سال 90 افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افزایش خطوط فشار ضعیف در دولت نهم و دهم از 4 هزار و 490 کیلومتر در سال 84 به 5 هزار و 958 کیلومتر افزایش یافته است.

وی افزایش طول خطوط فشار ضعیف از 3 هزار و 545 کیلومتر به 4 هزار و 320 کیلومتر در سال 90 را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: بر اساس عملکرد مطلوب خدمتگزاران دولت در این شرکت، تعداد روستاهای برق‌دار استان از 695 روستا در سال 84 به 732 روستا در سال 90 رسیده است.

حمامیان با اشاره به افزایش تعداد پست‌های فوق توزیع در این استان، گفت: تعداد پست‌های فوق توزیع در سال 84 از 10 دستگاه به 14 دستگاه در سال 90 و ظرفیت پست‌های فوق توزیع از 40 مگا ولت آمپر به 680 مگا ولت آمپر افزایش داشته است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول