اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی با اشاره به وضعیت نامناسب آبرسانی

آبفا در چند نقطه از هچیرود چاه عمیق حفر کند

خبرگزاری فارس: نماینده چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره آب و فاضلاب باید نسبت به حفر چاه عمیق در چند نقطه از شهر هچیرود برای آبرسانی به مردم این مناطق اقدام کند تا حدودی مشکل مردم برطرف شود.

آبفا در چند نقطه از هچیرود چاه عمیق حفر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهر هچیرود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلال در روند زندگی مردم ناشی از کمبود آب در هچیرود، کلاردشت و بخش مرکزی نوشهر است که این معضل در پی بی‌خیالی وزارت نیرو و سازمان‌های مربوطه به وجود آمده است.

وی ادامه داد: امروز در صحن علنی مجلس در پی کمبود شدید آب در کلاردشت و بخش مرکزی چالوس و نوشهر به وزیر نیرو تذکر دادم تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل و برنامه‌ریزی اصولی اقدام کند.

احمدی بیان داشت: تامین آب بخش اعظمی از شهر هچیرود از چشمه چاخانی صورت می‌گیرد که به دلیل عدم بارندگی این چشمه جوابگوی مردم منطقه نیست.

 

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اداره آب و فاضلاب باید نسبت به حفر چاه عمیق در چند نقطه از شهر هچیرود برای آبرسانی به مناطق اقدام کند تا حدودی مشکل مردم برطرف شود.

احمدی تصریح کرد: وضعیت کنونی اصلا مناسب نبوده و مردم دچار مشکل اساسی در زندگی خود هستند زیرا آب یکی از نیازهای اصلی محسوب می‌شود.

وی گفت: به صورت مقطعی باید تلاش شود از طریق تانکرهای آب به صورت مستمر به درب منازل مردم آبرسانی صورت گیرد تا نیازهای اولیه مردم برطرف شود.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تشکیل جلسه با حضور مسئولان مربوطه استانی و بررسی موارد و مشکلات موجود در بحث آب در منطقه ضروری است که انتظار می‌رود مدیران کل ضمن بازدید میدانی از منطقه، برنامه‌ریزی اصولی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول