اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آغاز عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات زیرسازی 42 کیلومتر از پروژه احداث راه‌آهن چهارمحال و بختیاری تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

آغاز عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی نیکزاد بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه احداث راه‌آهن 82 کیلومتری مبارکه ـ سفید دشت ـ شهرکرد، اظهار داشت: پروژه احداث خط ریل چهارمحال و بختیاری و اتصال به فلات مرکزی ایران در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 33 درصدی برخوردار است.

وی طول مسیر این پروژه را 88 کیلومتر اعلام کرد و گفت: پروژه اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریل کشور از تیر ماه سال 90 در این استان کلید خورده است.

نیکزاد در ادامه با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان وزارت دفاع مبنی بر تسریع در اجرایی شدن این پروژه گفت: مجوز قانونی عبور 18 کیلومتر از این طرح در اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زرین‌شهر بزودی اخذ و زیرسازی بخشی از این طرح نیز تا یک‌ماه آینده آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر ضرورت اصلاح گردنه ورودی شهر بروجن تأکید کرد و گفت: بر همین اساس لازم است تا مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیش از آغاز فصل زمستان و آغاز بارش‎های جوی این مشکل را در زمان کوتاه برطرف کند.

وزیر مسکن و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری از روند احداث بیمارستان 220 تختخوابی بروجن، محور چهار خطه بروجن – شهرکرد، پروژه‌های مسکن مهر بروجن، پروژه مسکن مهر فارسان، پروژه راه‌آهن سفید دشت، پروژه مسکن مهر شهرکرد، محور ارتباطی شهرکرد - بن - داران، تقاطع غیر هم‌سطح شهرکرد - سامان- تیران بازدید کرد.

شرکت در شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به این استان است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول