اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی 49 معلم شهید زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی 49 معلم شهید استان زنجان در سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی 49 معلم شهید زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی معلمان شهید استان زنجان با عنوان به رنگ حماسه در زنجان برگزار و 49 وبلاگ برگزیده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی از تهیه لباس فرم برای دانش‌آموزان پسر استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: نخستین آثار مثبت لباس‌های متحدالشکل، ایجاد آرامش فکری در بین دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان کاهش فاصله طبقاتی، برچیده‌شدن استفاده از لباس‌های غربی را از دیگر مزایای استفاده از لباس فرم در مدارس پسرانه دانست و گفت: جلوگیری از چشم و هم چشمی، حمایت از تولید ملی و قیمت مناسب این لباس از مزیت‌های استفاده از لباس فرم است.

وی بر لزوم حل مشکل اینترانت مدارس استان زنجان تاکید کرد و افزود: تاکنون برای استفاده یک هزار و 100 نقطه آموزش و پرورش استان زنجان اقدامی صورت نگرفته است.

نظری با بیان اینکه در سال جاری 60 هزار مدرسه کشور به سیستم اینترانت مجهز می‌شوند، افزود: در استان اقدامات لازم در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به استفاده مدارس استان زنجان از سالن‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: 100 درصد سرانه ورزشی مدارس استان در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت صدور سند مالکیت برای هنرستان کشاورزی ناحیه یک آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد و گفت: تاکنون برای این هنرستان سند اخذ نشده است.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را از برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در سال گذشته در 400 پایگاه دانش‌آموزی استان زنجان، 88 هزار و 652 نفر اوقات فراغت خود را سپری کردند.

نظری از رشد 20 درصدی فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی از فعالیت 22 دستگاه اجرایی در زمینه اوقات فراغت خبر داد و افزود: آموزش و پرورش آمادگی لازم را برای همکاری و جلوگیری از موازی‌کاری اعلام می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت توزیع مناسب فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان تاکید کرد و افزود: توزیع مناسب فعالیت‌ها، موجب بهره‌مندی بیشتر افراد از این اوقات می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق مشارکت‌های مردمی در زمینه اوقات فراغت کم است، افزود: اجرای مطلوب برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در این مناطق نیازمند کمک‌های مالی است.

نظری با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست مجموعه اردوگاه امام خمینی(ره) استان زنجان یادآور شد: زمین 3 هزار هکتاری این اردوگاه با رایزنی‌های انجام شده به 20 هزار هکتار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های این اردوگاه آماده شده است، افزود: نقشه توسعه این اردوگاه تهیه شده و نیازمند حمایت‌های 3 میلیارد تومانی است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول