اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار همدان:

اتمام پروژه‌های عمرانی ایثارگران در دستور کار است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان گفت: از هیچ اقدامی برای اتمام پروژه‌های عمرانی وابسته به ایثارگران دریغ نخواهیم کرد.

اتمام پروژه‌های عمرانی ایثارگران در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، خسرو سامری در نشستی که با حضور معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل مسکن و شهرسازی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دفتر معاونت عمرانی استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی کامل را برای اتمام پروژه‌های مرتبط با ایثارگران را داشته و از هیچ اقدامی در این حوزه برای اتمام پروژه‌های وابسته به ایثارگران دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: طی بررسی هزینه‌های مالی برای اتمام چند درصد باقی‌مانده در خصوص پروژه‌های مرتبط با ایثارگران نظیر فازهای توانبخشی، ساماندهی گلزار شهدا و همچنین مسکن مهر هر مبلغی که مورد نیاز باشد برآورده خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار همدان با توجه به پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید عنوان کرد: باید دست در دست هم و با همتی مضاعف پروژه‌های با پیشرفت 90 درصد به بالا را به اتمام برسانیم و در بحث مجتمع شاهد مهم، فاز توانبخشی است که باید دو سه درصد باقی مانده در کمترین زمان موجود به اتمام برسد تا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی در پایان سخنانش افزود: ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا در سطح استان که به یک هزار مزار باقی مانده در سطح استان می‌رسد باید تا پایان سال جاری ساماندهی با همت دست اندرکاران و بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتمام برسد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول