اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد

ثبت نام الکترونیکی 35 هزار دانش آموز خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل گفت: تاکنون بیش از 35 هزار دانش آموز استان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام الکترونیکی شده‌اند.

ثبت نام الکترونیکی 35 هزار دانش آموز خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، فرامرز صدقی اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های اداری و آموزشی آموزش و پرورش استان با سرعت و دقت به سمت الکترونیکی‌شدن پیش می‌رود.

وی افزود: ملاک ثبت نام هر دانش آموز صرف نظر از پایه و مقطع تحصیلی، درج مشخصات وی در سامانه الکترونیکی نام‌نویسی آموزش و پرورش است.

صدقی تصریح کرد: بنابراین مسئولان مدارس باید تلاش کنند تا پایان فرصت ثبت نام نسبت به ثبت نام تمام دانش آموزان خود در این سامانه اقدام کنند.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران امر ثبت نام مدارس گفت: در بین شهرستان‌ها و مناطق استان از نظر تعداد مدارس مشارکت‌کننده در ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان، منطقه راز و جرگلان و شهرستان فاروج با 54 درصد و از نظر تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در سیستم ثبت نام الکترونیکی، شهرستان فاروج با ثبت نام 45 درصد دانش‌آموزان خود در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان، رتبه اول شهرستان‌ها و مناطق استان را به عهده دارند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول