اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

12 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان برازجان نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 12 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان برازجان نیاز است.

12 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان برازجان نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از بیمارستان برازجان اظهار داشت: بیمارستان 160 تختخوابی در دست احداث برازجان از طرح‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است که با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست.

وی افزود: کلنگ این بیمارستان در سال 86 به زمین زده شد و در دولت نهم و دهم شاهد تلاش بسیار خوبی برای تسریع در ساخت بیمارستان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون پیشرفت این طرح بیش از 85 درصد است و برآورد می‌شود در دهه فجر شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: بیش از 12 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان اعتبار نیاز است که امیدوار هستیم با همکاری مسئولان شاهد تامین به موقع این میزان اعتبار و تکمیل این پروژه ارزشمند باشیم.

وی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده که تا قبل از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صفایی‌بوشهری اذعان داشت: احداث 400 کیلومتر بزرگراه به طور همزمان در سطح استان از اقدامات مهم و مؤثر این وزارتخانه است که با حمایت و پیگیری مستمر جناب نیکزاد اجرایی شده و امیدوار هستیم در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر و فرمانداران همکاری مطلوبی در اجرای طرح‌های وزارت راه و شهرسازی دارند و انتظار داریم با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول