اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قبل از سفر احمدی‌نژاد به گیلان

بیمارستان 32 تختخوابی شفت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گیلان از افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شفت قبل از دور چهارم سفر احمدی‌نژاد به این استان خبر داد.

بیمارستان 32 تختخوابی شفت افتتاح می‌شود

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نخستین سفر شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به شفت اظهار کرد: عملیات آبرسانی به امامزادگان اسحاق (ع) و ابراهیم (ع) شفت در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر احداث پارکینگ در امامزاده ابراهیم (ع) شفت، افزود: ظرف مدت 10 روز آینده زمین پارکینگ امامزاده ابراهیم (ع) از طرف منابع طبیعی واگذار می‌شود.

اکبرزاده انباشت زباله را از مشکلات امامزاده ابراهیم (ع) دانست و تصریح کرد: محل دفن موقت زباله با همکاری محیط زیست در منطقه مشخص می‌شود و تا پایان شهریور زباله‌ها در این محل دفن شده و زباله‌ها پس از مدت مذکور به کارخانه کمپوست انزلی منتقل می‌شوند.

معاون استاندار گیلان به نخستین منطقه اکوتوریسم شفت اشاره کرد و گفت: سیاه‌مزگی نخستین منطقه اکوتوریسم در شفت در نظر گرفته شده و جاده سواری‌روی اضطراری برای آن تعریف شده است.

وی ادامه داد: پارک جنگلی چوبر از دیگر مناطق گردشگری شفت است و اقدام‌های اولیه برای بهره‌برداری از آن صورت گرفته و منتظر تصویب منطقه مذکور در سازمان جنگل‌های کشور هستیم.

اکبرزاده با اشاره به بلاتکلیفی جایگاه سی‌ان‌جی شهر احمد سرگوراب، خاطرنشان کرد: یک میلیارد تومان از محل سهمیه وزارت نفت برای عملیات اجرایی پروژه مذکور اختصاص می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان از راه‌اندازی اینترنت پر سرعت تا پایان خرداد جاری در احمد سرگوراب خبر داد و بیان کرد: درمانگاه احمد سرگوراب شبانه‌روزی می‌شود.

وی به آسفالت راه‌های شهرستان شفت با اعتبار 5 میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: برق مناطق نمونه گردشگری شفت تامین می‌شود.

اکبرزاده، تشکیل کارگروه تخصصی امور زیربنایی شفت را با 55 مصوبه اعلام کرد و افزود: 76 مصوبه در مجموع سه سفر هیئت دولت به گیلان با 145 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شفت داشتیم.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه 23 مصوبه تاکنون محقق شده است، اذعان کرد: 31 مصوبه در دست اجراست و پیشرفت‌های فیزیکی متعددی دارد.

وی مهم‌ترین پروژه مصوبه سفر هیئت دولت برای شفت را طرح مهر ماندگار بیمارستان 32 تختخوابی این شهر نامید و ابراز کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شفت قبل از دور چهارم سفر احمدی‌نژاد به گیلان افتتاح می‌شود.

اکبرزاده بر لایروبی انهار داخل شهر شفت و احمد سرگوراب تاکید کرد و گفت: پروژه نیمه‌تمام ساختمان شهرداری احمد سرگوراب به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول