اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن بیمارستان کودکان سرطانی خبر داد

آغاز ساخت بیمارستان کودکان سرطانی نیمه نخست امسال در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی (ماهک) گفت: تا قبل از پایان نیمه نخست امسال، کار فیزیکی ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی در ساری آغاز می‌شود.

آغاز ساخت بیمارستان کودکان سرطانی نیمه نخست امسال در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا شهریاری صبح امروز در جلسه هیئت مدیره انجمن بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی «ماهک» اظهار داشت:‌ کار طراحی نقشه‌های بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی، بر عهده شرکت مشاور بیمارستان‌ساز است که با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه حداکثر تا یک ماه آینده کار طراحی و محاسباتی آن به اتمام می‌رسد، تصریح کرد:‌ تا قبل از پایان نیمه نخست امسال، کار فیزیکی ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی در ساری آغاز می‌شود.

شهریاری درباره کمک‌های مردمی به این مرکز، یادآور شد:‌ پیش‌بینی ما بر این است که وضعیت کمک‌ها پس از شروع به کار فیزیکی، خوش‌بینانه خواهد بود چرا که عده‌ای قول مساعد برای کمک را به زمان شروع کار فیزیکی وعده داده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت مردم در حد انتظار ما بود و از همه قشرها، همیار این مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: مردم، کمک‌های قطره‌ای خود را ماهانه به صورت مستمر واریز می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی «ماهک» با اشاره به اینکه از اداراتی که با ما همکاری داشتند به ویژه شهرداری و شورای شهر ساری، کمال تشکر را دارم، ادامه داد: صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی، ورزش و جوانان، استانداری، بازرسی، برق و  راه‌آهن دستگاه‌هایی هستند که تاکنون یاریگر ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مردم این است که مجموعه ماهک را بیشتر بشناسند، متذکر شد: کودکان سرطانی، چشم انتظار کمک‌های مردم هستند.

شهریاری در پایان اذعان داشت:‌ مردم می‌توانند کمک‌های خود به این مجموعه را به شماره حساب 91/5555 بانک سپه و شماره حساب 0106953269008 در نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول