اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شیرگاه مازندران:

آثار و مدارک شهید قاسمی جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیرگاه گفت: این دانشگاه اقدام به جمع‌آوری آثار و مدارک و شبیه‌سازی دوران کودکی شهید قاسمی به عنوان یکی از شهدای هفتم تیرماه کرده است.

آثار و مدارک شهید قاسمی جمع‌آوری می‌شود

تقی لطیفی شیردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری مراسم آیت‌الله صالحی مازندرانی، بزرگداشت واقعه هفتم اسفند شیرگاه و مراسم بزرگداشت شهید قاسمی بیان داشت: شهر شیرگاه سه مناسبت ملی در تقویم دارد.

این مسئول با بیان اینکه بخش شیرگاه سوادکوه کارنامه روشنی در دفاع از انقلاب دارد، گفت: حضور شخصیت‌های بزرگ دینی و انقلابی در این بخش مورد تاکید همگان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیرگاه با اشاره به اینکه واقعه هفتم اسفند شیرگاه با شکست منافقین از مردم و انقلابیون شهر شیرگاه همراه بوده، گفت: واقعه هفتم اسفند شیرگاه در اوایل انقلاب با همراهی و همگامی مردم و روحانیون به دست آمده بود.

وی به برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله صالحی مازندرانی در شیرگاه اشاره کرد و افزود: آیت‌الله صالحی مازندرانی از چهره‌های برتر دینی، سیاسی و انقلابی بوده که سابقه ایشان مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

لطیفی به برگزاری یادواره شهید عبدالوهاب قاسمی در شیرگاه اشاره کرد و اذعان داشت: سخنرانی‌های انقلابی و سابقه زندانی شدن و شهادت به همراه شهید بهشتی از کارنامه این شهید سوادکوهی است.

این مسئول به همکاری و همراهی دانشگاه آزاد واحد شیرگاه برای گرامیداشت یاد و خاطره مناسبت‌های مختلف شیرگاه اشاره کرد و اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیرگاه اقدام به جمع‌آوری آثار و مدارک و شبیه‌سازی دوران کودکی شهید قاسمی کرده که در دهمین یادواره شهدای روحانی سوادکوه با محوریت شهید عبدالوهاب قاسمی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول