اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید کشور:

کیفیت در پروژه‌های بنیاد شهید همدان محسوس است

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: پروژه‌های عمرانی وابسته به بنیاد شهید همدان با دقت و کیفیت بنا شده است.

کیفیت در پروژه‌های بنیاد شهید همدان محسوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، سیدحسین هادیانی در سفر یک‌روزه خود به همدان و بازدید از پروژه‌های عمرانی استانی و کشوری وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با علاقه و پشتکار دست‌اندرکاران با دقت و کیفیت خوبی بنا شده است.

وی در رابطه با بازدیدهای صورت گرفته گفت: از پروژه‌های مسکن مهر کشور بازدیدهایی داشته‌ام اما مسکن مهر شاهد همدان با علاقه و عشق مسئولان آن بسیار خوب ارزیابی شد که با کمترین قیمت و بهترین کیفیت درصدد واگذاری مسکن مهر به ایثارگران هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان و نیز مدیرعامل پروژه مسکن مهر همدان در طی این بازدیدها توضیحات لازم در خصوص پروژه‌های عمرانی را ارائه کردند.

در این سفر یکروزه از فازهای مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و همچنین روند رو به رشد مساکن مهر شاهد همدان بازدید شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول